مونتلا:خوشحالم که هیگواین در ناپولی حضور ندارد!

مونتلا:خوشحالم که هیگواین در ناپولی حضور ندارد!

وبسایت رسمی برنامه نود - وینچنتزو مونتلا، سرمربی میلان در آستانه هفته دوم رقابت های سری آ و دیدار مقابل ناپولی در ورزشگاه سن پائولو، در یک مصاحبه مطبوعاتی به پرسش های خبرنگارها پاسخ داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، روسونری پس از کسب اولین برد فصل جدید مقابل تورینو، اکنون به دنبال ادامه نوار پیروزی های خود باید در ورزشگاه سن پائولو بندر ناپل به مصاف تیم مدعی ناپولی برود. به نقل از Footballitalia، مربی سابق فیورنتینا دلواپس بازی خارج از خانه تیمش مقابل ناپولی است. مونتلا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه گفت:

ما با تیمی رو به رو می شویم که مدعی فتح اسکودتو است. اگر چه آنها هیگواین را از دست داده اند اما در سایر بخش ها، تقویت شده اند. آنها با تکیه بر فلسفه فوتبالی خود همچنان به پیش می تازند و از این نقطه نظر، از ما جلوتر هستند. این بازی برای ما اهمیت به سزایی دارد چه از حیث اهداف و آرزوهایمان و چه از حیث رقابتی. عملکردمان بیش از نتیجه برای من اهمیت دارد. می خواهم تیمی با شخصیت، شجاع و با اعتماد به نفس را ببینم.

مهاجم اسبق رم که در فصل جدید جانشین کریستین بروکی روی نیمکت میلان شده است، درباره دومین بازی روسونری در فصل جدید سری آ می گوید:

ما به اصول و مبانی کاری خود در این بازی نیاز داریم. ما نیاز داریم که راه و روش بازی خوب را فرا بگیریم. هیگواین؟ او بازیکنی است که قادر است تا چند ساعت خوابتان را بپراند! خوشحالم که او در این مسابقه حضور ندارد.

علی رغم پیروزی میلان در هفته نخست سری آ، مونتلا سرمربی این تیم به بازیکن های خود هشدار می دهد که نباید دچار غفلت شوند:

ما باید از سد تورینو عبور می کردیم، پیام های تبریک زیادی را دریافت کردیم. البته که کسب پیروزی در بازی نخست و شروع فصل با یک برد بسیار زیباتر است. شروع خوب می تواند مانع از دست رفتن تمرکز باشد. بازتاب واقعی تلاش شما در زمین مسابقه تداعی می شود. جلسه های تمرینی صرفاً یک آزمایش برای کسب آمادگی به منظور حضور موفق در زمین است.

مونتلا به تازگی گفته که هدف اصلی تیمش در این فصل، کسب سهمیه لیگ اروپا است. بسیاری از هوادارهای باشگاه به علت به علت عدم بلند پروازی این مربی در باشگاه بزرگی همچون میلان و بسنده کردن وی به لیگ اروپا، او را مورد انتقاد قرار دادند. مونتلا درباره اهداف ترسیم شده باشگاه می گوید:

امیدوارم که بتوانم آن هدف باشگاه را تغییر بدهم اما حدوداً به 10 بازی نیاز داریم تا بتوان درباره وضعیت جدول راحت تر صحبت کرد. زمان زیادی برای اندیشیدن به چیزهای دیگر وجود دارد. ما در حال برداشتن نخستین گام های خود هستیم. حتی درباره لیگ اروپا هم نمی توان فکر کرد. پیش از هر چیز باید به فکر اصول و مبانی بازی خودمان باشیم و در هر ناحیه از زمین، پیشرفت کنیم.

مونتلا در پایان به رد پیشنهاد باشگاه چلسی برای خرید آلسیو رومانیولی از میلان اشاره کرده و فروش این بازیکن را آخرین راه حل میلان دانست. مربی روسونری ضمن غیر قابل جانشین نامیدن رومانیولی در میلان، ابراز امیدواری کرد که وی همچنان در این تیم باقی بماند.

4464