امری خواهان ماندن ماتوئیدی در پاریسن ژرمن

امری خواهان ماندن ماتوئیدی در پاریسن ژرمن

وبسایت رسمی برنامه نود - درحالی‌که بلیز ماتوئیدی به یوونتوس لینک شده است، اونای امری سرمربی پاریسن ژرمن می‌خواهد این بازیکن در تیمش بماند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فورفورتو، پس از صحبت‌های مربی تیم پاریسی در مورد ماتوئیدی، علی‌رغم علاقه چلسی و یوونتوس به این بازیکن، ممکن است وی در پاریسن ژرمن باقی بماند. هرچند هم‌تیمی‌های وی ازجمله تیاگو موتا و مارکو وراتی وی را ترغیب به ماندن کرده‌اند، از این بازیکن به‌عنوان جانشین پوگبا در یوونتوس یادشده است.

 درحالی‌که پنجره نقل و انتقالات تابستانی چهارشنبه به پایان می‌رسد، این مربی اسپانیایی خواهان ماندن هافبک تیمش شده است. امری در مورد شرایط ماتویدی گفت:

هفته گذشته توضیح دادم. مالک باشگاه (ناصر الخلیفی) گفته است که با توجه به قرارداد این بازیکن، خواهان ماندن وی هستیم. من در باشگاهی بزرگ با بازیکنان بزرگ هستم و می‌خواهم بهترین تیم را داشته باشم و دوست ندارم آن‌ها را از دست بدهم. تعدادی از بازیکنان ازجمله سیریگو، استامبولی و ابراهیموویچ رفته‌اند و حالا من 20 بازیکن دارم که تعداد مناسبی خواهد بود.

وی ادامه داد:

من درک می‌کنم که در تیم‌های بزرگ هیچ‌چیز تا لحظه آخر قطعی نیست و تا 31 آگوست باید صبر کنیم. ما برای پیشرفت باید در بازار فعال بمانیم و احتمالی را رد نمی‌کنیم.

درعین‌حال مربی یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری شایعات خرید ماتوییدی را رد نکرده و جوزپه ماروتا مدیر ورزشی بیانکونری هم از خوش‌بینی‌اش نسبت به این قرارداد صحبت کرده است. الگری در این زمینه گفت:

من در مورد بازیکنان تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم. اگر مدیر باشگاه در این زمینه صحبت کرده، به خاطر این است که در حوزه کاری وی بوده است. در حال حاضر ما فقط به لاتزیو فکر می‌کنیم. پس‌ازآن 4 روز از پنجره نقل و انتقالات فرصت باقی خواهد بود و شایعات زیادی مطرح می‌شود.

 گفتنی است پاریسن ژرمن توانسته 2 بازی اول خود در لیگ فرانسه را با پیروزی پشت سر بگذارد و حالا در هفته سوم به مصاف موناکو خواهد رفت.

1405