زیدان: ما قهرمان اروپا شده ایم و پیکه می تواند هر چه می خواهد بگوید؛ کم بازی کردن خامس یک مشکل است

زیدان: ما قهرمان اروپا شده ایم و پیکه می تواند هر چه می خواهد بگوید؛ کم بازی کردن خامس یک مشکل است

وبسایت رسمی برنامه نود - در آستانه نخستین دیدار خانگی رئال مادرید در فصل جدید رقابت های لالیگا، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم رئال مادرید فردا از هفته دوم رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و از ساعت 22:45 به مصاف سلتاویگو خواهد رفت. زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

اولین بازی خانگی:

هیجان زده هستیم. لالیگا را با پیروزی در سن سباستین مقابل رئال سوسیداد خوب شروع کردیم و حالا اولین بازی خود در خانه را مقابل حریفی بسیار خوب برگزار خواهیم کرد. برای بازی فردا آماده هستیم. هواداران به ورزشگاه خواهند آمد و این همیشه برای ما خوب است.

خرید و فروشی نخواهد بود؟

مثل همیشه به این سؤال جواب می دهم. تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. هیچ خریدی نخواهیم داشت، اما برخی ممکن است جدا شوند. از ترکیبی که در اختیار دارم راضی هستم. برخی بازیکنان مصدوم هستند و برخی هنوز برنگشته اند. ما قانع هستیم... فصل طولانی و پیچیده خواهد بود.

آینده هامس رودریگز:

هامس بازیکن رئال مادرید است. او بازیکنی است که با ما قرارداد دارد. بدیهی است که شمار بازی های او کاهش یافته و این می تواند یک مشکل باشد. کاری که من همیشه سعی می کنم انجام دهم، این است که بازیکنان حس مهم بودن داشته باشند. هامس هم مثل بقیه است. اخیراً با او یا هیچ بازیکن بخصوصی صحبت نکرده ام. من با گروه صحبت می کنم. اما نه، در پاسخ به این سؤال باید بگویم که با هامس صحبت نکرده ام.

موراتا:

موراتا کاری که من از او می خواهم را انجام می دهد. اگر فردا موفق به گلزنی شود، عالی می شود. او خوب کار می کند و پویایی خوبی دارد. او همیشه می جنگد. او می دود و وقتی که توپ را در اختیار نداریم هم مهم است. از او می خواهم که به همین ترتیب ادامه دهد اما اگر فردا گلزنی کند بهتر است.

اظهارات پیکه در شبکه های اجتماعی:

او می تواند هر آنچه که باور دارد را اظهار کند. ما فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده ایم و او می تواند هر چه می خواهد بگوید. ما جنگیدیم و تورنمنت سختی را در چمپیونزلیگ پشت سر گذاشتیم. ممکن است بازی های آسانی هم داشته باشید، اما تورنمنت طولانی و پیچیده است. چیز های دیگری که او گفت، مثل بارسلونا بهترین تیم اسپانیا است، وقتی قهرمان لیگ می شوید، می توانید چنین چیزی بگویید. این طبیعی است. امسال دوباره شروع کرده ایم و برای فتح همه چیز خواهیم جنگید. نه تنها رئال مادرید و بارسلونا، بلکه تیم های زیادی حضور دارند.

تغییرات در ترکیب 11 نفره:

من بازیکنان زیادی دارم و همه آنها مهم هستند. این تفکری است که به عنوان یک مربی دارم. بدون کریستیانو و کریم بقیه بازیکنان بازی کرده و خوب عمل می کنند. وقتی همه برگشتند، در مورد اینکه چه کسانی بازی کنند تصمیم خواهم گرفت.

مصدومیت ایسکو:

مچ پای او در تمرینات آسیب دید. آنها هفته گذشته مچ پای او را پس از یک برخورد، بخیه زدند و حالا وضعیت آن خوب نیست. در تمرینات بیرون آمد و فردا با ما نخواهد بود.

1771