لوپتگی: در های تیم ملی را به روی کاسیاس نمی بندیم؛ ایسکو بازیکن مورد علاقه من است

لوپتگی: در های تیم ملی را به روی کاسیاس نمی بندیم؛ ایسکو بازیکن مورد علاقه من است

وبسایت رسمی برنامه نود - جولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از اعلام لیست بازیکنان دعوت شده برای بازی مقابل بلژیک (دوستانه) و لیختن اشتاین (مقدماتی جام جهانی) در مقابل خبرنگاران حضور پیدا کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، لوپتگی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

دلایل غیبت کاسیاس:

انتظار این سؤال را داشتم. همانطور که مشخص است، همه می دانند که با او صحبت کرده ام. ایکر یک نماد است اما در این مورد ما تصمیم گرفتیم که پیراهن شماره 1 به داوید دخیا برسد. در هر صورت ایده ما این نیست که در های تیم ملی اسپانیا را به روی ایکر ببندیم. ما عملکرد او را از نزدیک دنبال خواهیم کرد. روشن است که او بازیکن ویژه ای است و ما باید با او خاص رفتار کنیم.

بازگشت دیگو کوستا:

قبل از هر چیزی، باید بگویم بازیکنانی که دعوت کرده ایم، تصمیم نهایی نبوده است. فصل تازه شروع شده و بازی های زیادی ندیده ایم. دیگو ما را متقاعد کرد، پیش فصل خوبی داشت و در دو مسابقه ای که برای چلسی به میدان رفته حضور مثبتی داشته است.

غیبت سسک فابرگاس و دعوت از آسنسیو:

در طول 11 سال اخیر اولین بار است که فابرگاس دعوت نمی شود و این سؤالی منطقی است. او خیلی کم بازی کرده و ما روند حرکتی او را تحت نظر خواهیم داشت. او بازیکنی است که ما از نزدیک دنبال خواهیم کرد. آسنسیو هم پیش فصل خوبی داشت. او آماده است، کیفیت لازم را دارد و حضورش جالب خواهد بود. او بلوغ زیادی از خود نشان می دهد. او بازیکنی است که ما را هیجان زده می کند. آینده بزرگی خواهد داشت.

غیبت ایسکو:

ایسکو در لیست بود اما در آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد. او بازیکنی است که من دوست دارم و باور داشتیم که باید در ترکیب تیم حضور داشته باشد.

آیا اظهارات قبلی پدرو در تصمیم شما مبنی بر عدم دعوت از او تأثیر گذاشته است؟

ما صحبت های او را جدی نگرفتیم. کار خود را از صفر شروع کرده ایم و تصمیماتی می گیریم که به نظرمان برای تیم ملی بهترین هستند.

آیا با دل بوسکه صحبت کرده اید؟

بله، ما هم دوست هستیم و هم همسایه. چند هفته پیش گفتگویی داشتیم و در مورد خیلی چیز ها صحبت کردیم.

1771