سیمئونه: به رونالدو تبریک می گویم اما گریزمان بهترین بود

سیمئونه: به رونالدو تبریک می گویم اما گریزمان بهترین بود

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو سیمئونه، سرمربی تیم اتلتیکو مادرید می گوید که بهترین بازیکن فصل گذشته فوتبال اروپا آنتوان گریزمان بوده نه کریستیانو رونالدو.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، شب گذشته کریستیانو رونالدو در رقابت با آنتوان گریزمان و گرت بیل با قاطعیت به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شد و در این مسیر فتح لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2016 نقش عمده ای ایفا کردند.

با اینحال، سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال فردا شب تیمش مقابل لگانس در هفته دوم رقابت های لالیگا، به خبرنگاران گفت:

او [گریزمان] بازیکنی تعیین کننده است، و قطعاً در میان بهترین بازیکنان دنیا جای دارد. این اولین دیدار فصل است که او به میدان خواهد رفت. بدیهی است مثل هر بازیکن دیگری بدون پیش فصل، او هم باید فرایند طبیعی برای رسیدن به بهترین فرم خود را طی کند. ما همیشه امیدواریم که او بهترین عملکرد خود را ارائه کند، هیچ شکی در مورد نگرش او وجود ندارد. امیدواریم به همین ترتیب ادامه دهد، او بازیکنی است که در خط حمله گزینه های متفاوتی در اختیار ما می گذارد.

هرکس که برنده جایزه شود، شایستگی اش را داشته است. به کریستیانو تبریک می گویم. یک بار دیگر قدرت کار تیمی به تلاش فردی غلبه کرد. مشخصاً او فاتح لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2016 شده است، که او را در جایگاه غیرقابل دسترسی قرار می دهد. اما به نظر من، بدون شک، گریزمان بهترین بود. متأسفانه او نتوانست قهرمان یورو 2016 یا لیگ قهرمانان اروپا شود، و رونالدو به حق برنده شد.

اتلتیکو هفته گذشته در نخستین بازی فصل رقابت های لالیگا 2016/17 مقابل آلاوز تازه صعود کرده متوقف شد و حالا سیمئونه انتظار بازی مشابهی مقابل دیگر تیم تازه صعود کرده، یعنی لگانس دارد:

آنها واقعاً در دیدار نخست خوب بازی کردند. خیلی خوب با هم کار کردند و در زمینه اینکه داخل زمین چه کار باید بکنند، ایده های روشنی داشتند. من انتظار دارم که لگانس تیمی با شور و شوق فوق العاده باشد، آنها در خانه بازی می کنند و دوباره به لالیگا بازگشته اند و این برای هواداران آنها شگفت انگیز است.

1771