با قراردادی قرضی و به طور رایگان، استفان یووتیچ راهی فیورنتینا شد

با قراردادی قرضی و به طور رایگان، استفان یووتیچ راهی فیورنتینا شد

وبسایت رسمی برنامه نود - بنابر اعلام رسانه های ایتالیایی، تیم های اینتر میلان و فیورنتینا بر سر انتقال قرضی استفان یووتیچ به صورت رایگان به توافق رسیدند.

به گزارش وب سایت نود، یووتیچ 26 ساله در سال 2015 با قراردادی قرضی از منچستر سیتی به اینتر میلان پیوست، و اگر در این فصل حتی در یک مسابقه هم برای اینتر میلان بازی می کرد، در آن صورت اینتر باید مبلغ 5/14 میلیون یورو بابت رقم بازخرید یووتیچ پرداخت می کرد.

گاتزا دلا اسپورت گزارش داد با توجه به اینکه فیورنتینا برای جذب این مهاجم مونته نگرویی ابراز تمایل کرده بود، مذاکراتی را با اینتر میلان انجام داد و سرانجام روز گذشته دو باشگاه برای انجام این انتقال به توافق رسیدند. گفته می شود استفان یووتیچ روز گذشته پس از شرکت در تمرینات باشگاه، در مورد این انتقال با مدیر برنامه هایش گفتگو کرده و موافقت خود برای این انتقال را اعلام کرده بود.

مسئولان اینتر میلان در ابتدا با انتقال قرضی یووتیچ به صورت رایگان مخالف بودند، اما پس از آنکه فیورنتینا حاضر شد دستمزد این بازیکن را به طور کامل پرداخت کند، اینتر میلان هم موافقت خود را با این انتقال اعلام کرد. مسئولان اینتر میلان امیدوارند که خود باشگاه فیورنتینا مبلغ بازخرید استفان یووتیچ را به منچستر سیتی پرداخت کند.

2081