علیرغم قرعه دشوار منچستر سیتی؛ بگیریستین از موفقیت تیمش ابراز اطمینان کرد

علیرغم قرعه دشوار منچستر سیتی؛ بگیریستین از موفقیت تیمش ابراز اطمینان کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر ورزشی باشگاه منچستر سیتی، علیرغم قرعه نسبتاً دشوار در مرحله گروهی، حضور در جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان را هدف اصلی این تیم عنوان کرد.

به گزارش وب سایت نود، تیکستی بگیریستین ابراز امیدواری کرد که منچستر سیتی بتواند همانند فصل گذشته به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان راه یابد. این در حالیست که با توجه به همگروهی منچستر سیتی با بارسلونا در گروه سوم، تیم انگلیسی کار دشواری را در مرحله گروهی در پیش خواهد داشت.

منچستر سیتی با در اختیار داشتن سه بازیکن سابق بارسلونا که اکنون در نقش مدیر ورزشی، سرمربی و دروازه بان برای تیم انگلیسی فعالیت می کنند (البته حضور کلودیو براوو هنوز قطعی نشده اما به احتمال بسیار زیاد این انتقال تا دو سه روز آینده نهایی خواهد شد)، روز چهارشنبه 28 مهر در نیوکمپ به مصاف بارسلونا خواهد رفت و دیدار برگشت دو تیم هم سه شنبه 11 آبان در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد.

منچستر سیتی در سال های 2014 و 2015 در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف بارسا رفت که تیم اسپانیایی در دو سال متوالی پیروز میدان بود و به مرحله بعدی صعود کرد. اما بهترین عملکرد منچستر سیتی در لیگ قهرمانان در فصل گذشته رقابتها بود که تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در این مرحله مغلوب رئال مادرید شد که رئال هم در پایان یازدهمین عنوان قهرمانی خود را جشن گرفت. دو تیم دیگر گروه سوم را بورسیا مونشن گلادباخ آلمان و سلتیک اسکاتلند تشکیل می دهند. تیکستی بگیریستین در گفتگو با بی تی اسپورت اظهار داشت

گروه سوم، گروه مرگ نیست و کابوس ما هم نخواهد بود زیرا رقابت بسیار فوق العاده ای در این گروه خواهیم داشت. همگروهی با بارسلونا، مونشن گلادباخ و سلتیک بسیار بسیار دشوار است اما از اینکه در چنین گروهی قرار گرفتیم خوشحالیم. فصل گذشته به نیمه نهایی رسیدیم و امسال هم هدف ما تکرار موفقیت سال گذشته است.

مدیر ورزشی منچستر سیتی ابراز امیدواری کرد حضور سه ساله پپ گواردیولا در بایرن مونیخ و آشنایی کامل او با تیمی بوندسلیگایی مونشن گلادباخ بتواند برگ برنده آنها باشد، گرچه سلتیک اسکاتلند با هدایت برندن راجرز – سرمربی سابق لیورپول – می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته و در این گروه شگفتی ساز شود. بگیریستین در ادامه می گوید:

حداقل گواردیولا آشنایی بسیار خوبی با مونشن گلادباخ دارد. ممکن است این مسئله مزیت خاصی به حساب نیاید، اما همین که با این تیم آشنایی زیادی دارد خوب است. البته پپ آشنایی خوبی از بارسلونا دارد و ما هم سعی خواهیم کرد تا اطلاعات بیشتری در مورد سلتیک در اختیارش قرار دهیم.

بازیکن سابق بارسلونا که پس از کنار گذاشتن فوتبال، در حوزه مدیریت ورزشی فعالیت می کند، در پایان گفت

گروه بسیار شگفت انگیز با رقابت های فوق العاده هیجان انگیزی خواهیم داشت. هر دو دیدار رفت و برگشت سال گذشته برابر مونشن گلادباخ، چه در آلمان و چه در انگلیس، سخت و دشوار بود و امسال هم چنین وضعیتی وجود دارد. و بارسلونا هم تیمی بسیار قدرتمند می باشد که همیشه محبوب بوده است.

 بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از روز سه شنبه 23 شهریور آغاز می شود که در هفته اول از گروه سوم، بارسلونا میزبان سلتیک اسکاتلند خواهد بود و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد پذیرای مونشن گلادباخ آلمان است.

2081