پیش بازی بایرن مونیخ-وردربرمن؛ فصل جدید بوندس لیگا از راه رسید

پیش بازی بایرن مونیخ-وردربرمن؛ فصل جدید بوندس لیگا از راه رسید

وبسایت رسمی برنامه نود - در دیدار افتتاحیه بوندس لیگا بایرن مونیخ به مصاف وردربرمن خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ طبق رسم بوندس لیگا به عنوان قهرمان فصل گذشته، بازی افتتاحیه فصل جدید را در زمین خود برگزار خواهد کرد.

اطلاعات بازی

بازی دو تیم راس ساعت 23 به وقت ایران با قضاوت کریستین دینگرت آغاز خواهد شد.

اطلاعات دو تیم

بایرن مونیخ: این بازی اولین تجربه کارلو آنچلوتی در بوندس لیگا خواهد بود. با توجه به بازی های قبلی دو تیم به نظر نمی رسد آنچلوتی کار سختی در پیش داشته باشد. چند روز قبل بایرن مونیخ در بازی جام حذفی موفق شد با نتیجه 5-0 تیم کارل زایتس ینا را شکست دهد و به نوعی برای این بازی آماده شود.

وردبرمن: شرایط برای برمن در جام حذفی زیاد خوب پیش نرفت و این تیم با نتیجه 2-1 در زمین تیم لوته شکست خود و از گردونه مسابقات کنار رفت. ویکتور اسکریپنیک در حالی تیمش را آماده جدال با بایرن مونیخ می کند که در 5 بازی اخیر وردبرمن متوسط 5 گل از بایرن مونیخ در هر بازی دریافت کرده است!

غایبین دو تیم

بایرن مونیخ: برای بایرنی ها چند ستاره به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد. آرین روبن، کینگزلی کومان، ژروم بواتنگ، داگلاس کوستا و هولگر بادشتوبر و اشتارک بازیکنانی هستند که در ترکیب تیم برای این دیدار قرار نگرفته اند.

وردربرمن: مهم ترین غایبین برمن دو مهاجم سرشناس این تیم خواهند بود. کلودیو پیزارو و ماکس کروزه به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نخواهند رفت.

نظر مربیان دو تیم درباره بازی کارلو آنچلوتی: 

اشتیاق زیادی برای رقابت های بوندس لیگا دارم. تیم کاملاً آماده ست. هنوز درباره ترکیب تصمیم نگرفته ام، اما انقلابی در کار نخواهد بود. وردربرمن بازی خود در جام حذفی را واگذار کرده است اما بازی فردا متفاوت است. ما نیاز داریم شروع خوبی در رقابت ها داشته باشید و باید نیاز به تمرکز بالا داریم. پیزارو نمی تواند برای برمن بازی کند اما با این وجود آن ها کماکان کیفیت خوبی دارند. 

ویکتور اسکریپنیک: 

می خواهیم همانند بازی آوریل گذشته در جام حذفی مقابل آن ها بازی کنیم. آن بازی یک بازی برجسته از تیم ما بود. بازی افتتاحیه فصل آن هم مقابل بایرن مونیخ انگیزه ای مضاعف برای تیم است.

نکات ویژه بازی

* وردبرمن 13 بازی پیاپی مقابل بایرن مونیخ شکست خورده است. آخرین برد آن ها مقابل باواریایی ها به سپتامبر 2008 باز می گردد.

* بایرن مونیخ فصل گذشته برای چهارمین بار پیاپی فاتح بوندس لیگا شد. در پایان فصل آن ها 88 امتیاز کسب کردند (50 امتیاز بیشتر از وردربرمن).

* بایرن در 14 سال اخیر تنها یک بار در هفته اول بوندس لیگا شکست خورده است که به فصل 2011/12 و بازی مقابل مونشن گلادباخ برمی گردد.

* آنچلوتی فردا اولین بار روی نیمکت بایرن مونیخ خواهد نشست و تبدیل به اولین مربی خواهد شد که در 5 لیگ معتبر اروپایی مربیگری کرده است.

* متس هوملز می تواند دومین بازی خود برای بایرن مونیخ در بوندس لیگا را انجام دهد. اولین بازی او برای بایرن به 3387 روز قبل بازمی گردد (می 2007).

* رناتو سانچز ستاره 19 ساله بایرن مونیخ می تواند فردا تبدیل به اولین پرتغالی تاریخ این باشگاه شود که در بوندس لیگا بازی کرده است.

* توماس مولر و روبرت لواندوفسکی فصل گذشته در مجموع 50 گل به ثمر رساندند که از تعداد گل های تیم برمن بیشتر بود. مهاجم لهستانی بایرن مونیخ پس از دیتر مولر (1976/77) اولین بازیکنی بود که به 30 گل زده در یک فصل رسید.

* دو تیم قبل از این 100 بار در بوندس لیگا با هم دیدار کرده اند که حاصل آن 49 برد برای بایرن مونیخ 25 تساوی و 26 برد برای برمن بوده است.

* در 100 بازی گذشته دو تیم در بوندس لیگا بایرن مونیخ موفق به زدن 194 گل شده و 119 بار هم دروازه این تیم باز شده است.

* گرد مولر با 19 گل زده بهترین گلزن تاریخ بایرن در این رویارویی محسوب می شود و وینتون روفر هم با 7 گل بهترین گلزن تاریخ برمن در مصاف های مقابل بایرن مونیخ است.

* اولیور کان و سپ مایر دروازه بان های سابق بایرن مونیخ هرکدام 27 بار مقابل برمن به میدان رفته اند و دیتر بروندسکی هم با 26 بازی مقابل بایرن باسابقه ترین برمنی تاریخ است.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899