کاناوارو: دیدن هیگواین در یوونتوس برای هواداران ناپولی ناخوشایند است

کاناوارو: دیدن هیگواین در یوونتوس برای هواداران ناپولی ناخوشایند است

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان و مدافع اسبق باشگاه یوونتوس عقیده دارد که دیدن هیگواین در لباس بانوی پیر، برای هواداران تیم سابق او ناخوشایند است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، فوروارد فصل گذشته و آقای گل ناپولی امسال برای باشگاه یوونتوس به میدان می رود. پیش از این ستاره های مثل لاوتزی و کاوانی هم در سال های 2012 و 2013، سن پائولو را ترک کرده بودند و این انتقال به نوعی هوادارن را خشمگین کرده است. کاناوارو که فوتبالش را در همین تیم ناپولی آغاز کرد و سپس در پارما، اینتر و یوونتوس به میدان رفته است، کاملا با این جو آشناست و در این باره می گوید:

برای هوادارانی که عاشق هیگواین بوده اند این اصلا آسان نیست که مجبورند او را با پیراهن یوونتوس ببینند. اما وقتی چیزی به اسم بند آزادسازی در قراردادت باشد، چاره چیست؟ وقتی که چنین بندی وجود دارد و در صورت فعال شدن آن بازیکن بدون قید و شرط تیم را ترک می کند. من واقعا مستاصل شدم وقتی دیدم ناپولی بعد از لاوتزی و کاوانی، هیگواین را هم از دست داد. پیشرفت کردن با این وضعیت واقعا دشوار است.

کاناوارو همچنین در خصوص فروش پوگبا و خرید های جدید یووه اذعان داشت:

یووه در فصل نقل و انتقالات تقویت شده است. آن ها ترکیب بسیار خوبی دارند و به نظر من هیگواین بهتر و جنگنده تر از موراتا است. با این حال فتح اروپا بسیار دشوار و غیرممکن به نظر می رسد. در ایتالیا یووه بی رقیب است اما در اروپا کار سخت است و رقابت تنگاتنگ. پوگبا مهره بسیار کلیدی بود. او نه تنها در کارهای هجومی و در گل ها موثر بود، بلکه نقش اساسی در جنگندگی و ساماندهی به کارهای دفاعی و رهبری خط هافبک یووه داشت. پیانیچ این قابلیت را ندارد.

او افزود:

در کنار هیگواین، دنی آلوز هم خرید خوبی محسوب می شود. من سبک بازی و قدرت و سرعت دنی آلوز را به عنوان یک وینگر کلاسیک دوست دارم. ولی با توجه به تغییراتی که در ترکیب به وجود آمده و تاکتیکی ای که تیم باید اتخاذ کند، به نظرم یووه نیاز به ارزیابی دارد و الگری قطعا به این موضوع واقف است. این مساله نیاز به گذشت زمان دارد.

یوونتوس در دو سال گذشته یک بار به فینال اروپا رفت و به بارسا باخت و فصل گذشته نیز در مقابل بایرن مونیخ بازی را واگذار کرد و حذف شد. کاناوارو می گوید:

برای هر تیمی، اولین گام کسب عنوان نخست مرحله گروهی است. به دو دلیل؛ اول اینکه با توجه به اینکه تیم اول با یکی از تیم های دوم بازی می کند، کار آسان تری خواهد داشت. دوم به لحاظ روحی و روانی برای تیم حائز اهمیت است. پیروزی مقدمه پیروزی بعدی خواهد بود.

1313