علی کریمی: امیدوارم به قول هایی که دادند عمل کنند

علی کریمی: امیدوارم به قول هایی که دادند عمل کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - علی کریمی در حاشیه حضور در اردوی تیم ستارگان ایران برای بازی با ستارگان لالیگا با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش اختصاصی وبسایت نود، علی کریمی ساعتی پیش از بازی با ستارگان لالیگا گفت: بازی مهمی است از این جهت که ستاره های ایرانی و آنهایی که سالها برای فوتبال ما افتخار آفریدند دور هم جمع شدند و در این بازی به میدان می روند.

کریمی درباره انصراف علی دایی و نکونام از این بازی گفت: من نمی خواهم راجع به مسائل دیگر صحبت کنم. به هر حال تصمیم من عوض شد و به صراحت می گویم اگر آنها بودند شاید تصمیم من چیز دیگری بود. حالا آمدم و بازی می کنم و امیدوارم بازی خوبی باشد.

وی ادامه داد: گفته اند که بازی خیرخواهانه است و امیدوارم چنین اتفاقی بیفتد و کار خیر انجام شود و نیت خیر در آن باشد. من که نمی دانم بازی برای چه برگزار می شود و آخرش چه اتفاقی می افتد ولی امیدوارم به قول هایی که داده شده عمل شود و کار خیرخواهانه انجام شود. نفس کار به این منظور کلید خورده و امیدوارم همین طور هم شود.

کریمی تاکید کرد: من با آقای پروین دو، سه روز پیش مفصل حرف زدم و دیروز دوباره با خداداد عزیزی صحبت کردم و تصمیم گرفتم به تمرین بیایم، حالا هم در اردو هستم تا بازی کنیم. امیدوارم هواداران استقبال خوبی کنند و بیایند بازی را تماشا کنند.

وی در پایان درباره تیم ستارگان لالیگا گفت: به هر حال آنها هم بازیکنان خوبی هستند و از آمادگی خوبی برخوردارند. بازیکنان خارجی سعی می کنند بعد از پایان فوتبالشان خودشان را آماده نگه دارند ولی فوتبالیست های ایرانی چندان این طور نیستند و بعد از خداحافظی اضافه وزن پیدا می کنند و تغذیه و کمتر ورزش کردن روی آمادگی آنها تاثیر می گذارد.