علی پروین: در این سه روز خسته ام کردند، پشیمان شدم

علی پروین: در این سه روز خسته ام کردند، پشیمان شدم

وبسایت رسمی برنامه نود - علی پروین از قبول مسئولیت تیم فوتبال ستارگان ایران برای بازی بازی ستارگان لالیگا ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش اختصاصی وبسایت نود، علی پروین در اردوی پیش از بازی با ستارگان لالیگا اظهار داشت: امیدوارم استقبال خوبی از این بازی شود و مردم بیایند لذت ببرند.

وی ادامه داد: در این بازی ها خیلی نتیجه مهم نیست و بیشتر نفس کار مهم است و اینکه از یک بازیکن تجلیل شود و یا کار خیرخواهانه ای انجام شود و اینکه با حضور بازیکنان قدیمی دو تیم مردم لذت ببرند. با این حال من دست خودم نیست و ذاتا دوست دارم همیشه برنده باشم و از جوانی از باخت بدم می آمد.

پروین با اشاره به حواشی به وجود آمده درباره این بازی گفت: در این سه، چهار روز خیلی خسته شدم به طوری که اصلا از قبول این مسئولیت پشیمان شدم و یکی دو بار می خواستم به شمال بروم و بگویم من مسافرت هستم. واقعا از یک سری حواشی و قهر و آشتی ها و شرط و شروط ها خسته شدم. هرکس یک سازی می زند، یکی با این بد و با آن خوب است، یکی می گوید این نباشد و آن باشد، یکی ناراحت می شود چرا من را دعوت نکردی و دیگری ناراحت می شود چرا من را خط زدی و واقعا کلافه شده بودم.

وی افزود: کلی هم حرف و حدیث های دیگر به وجود آمد و مردم هم خودشان خبرها را می خوانند و می فهمند چه خبر است و این خوب نیست. به نظر من آدم باید کمی ملاحظه کند و خویشتندار باشد و دوستی و رفاقت ها بیشتر باشد. خودخواهی ها باید کمتر شود و این اتفاقات ناراحت کننده است. همین طور هم مردم خیلی چیزها را فهمیده اند و اگر بیشتر از این هم توضیح بدهیم نگاهشان بیشتر عوض می شود و ناراحت می شوند.

پروین در پایان درباره تیم ستارگان لالیگا گفت: آن طور که من دیدم بازیکنان آنها همه بدن های تراشیده ای دارند و سرحال هستند و اضافه وزن ندارند درحالی که بازیکنان ما این طور نیستند. امیدوارم که بازی خوبی شود ولی واقعا خسته شدم و خیلی انرژی از من گرفته شد.