رسمی: بن طالب به صورت قرضی به شالکه پیوست

رسمی: بن طالب به صورت قرضی به شالکه پیوست

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از اینکه سران تاتنهام اعلام کردند بن طالب در برنامه‌های این فصل آن‌ها جایی ندارد، این بازیکن جوان به صورت قرضی به مدت یک فصل به شالکه پیوست.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه شالکه ضمن تایید این خبر، اعلام کرد بن طالب با موفقیت آزمایش‌های پزشکی را پشت سر گذاشته است و به مدت یکسال به صورت قرضی در این تیم آلمانی حضور خواهد داشت. این بازیکن جوان در حالی به شالکه پیوسته است که انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌های خود به مسئولین تاتنهام دارد. بن طالب در سال 2013 به تیم اصلی تاتنهام پیوست اما به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا، تنها در 5 دیدار لیگ برتر توانست تیمش را همراهی کند. در حالیکه صبح امروز مدیر اجرایی شالکه با خوش بینی از آینده این بازیکن 21 ساله صحبت کرد، در مورد شرایط او افزود:

باید شرایط او را در تمارین بسنجیم تا بهتر بتوانیم در مورد توانایی‌های او نظر دهیم. او به طور کامل آماده است، اما باید برای هماهنگی با سایر بازیکنان، به او مدت لازم را بدهیم.

شالکه همچنین امیدوار است تا در روزهای آینده، هم تیمی سابق بن طالب در تاتنهام، بنجامین استامبولی را از باشگاه پاریسن ژرمن به خدمت بگیرد. گفتنی است این بازیکن در روز‌های گذشته، آزمایش‌های پزشکی این باشگاه آلمانی را پشت سر گذاشته است.

1899