ملی پوش سابق کلمبیا: زیدان باید احترام بیشتری به خامس بگذارد؛ باید به او فرصت داد

ملی پوش سابق کلمبیا: زیدان باید احترام بیشتری به خامس بگذارد؛ باید به او فرصت داد

وبسایت رسمی برنامه نود - به نظر می رسد که هامس رودریگز جایی در برنامه های زیدان برای ترکیب اصلی تیم ندارد و به این ترتیب او چاره ای جز ترک سانتیاگو برنابئو نخواهد داشت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این هافبک 25 ساله کلمبیایی که در تابستان سال 2014 با مبلغ 63 میلیون پوند از موناکو به رئال مادرید پیوست، اخیراً به یک بازیکن نیمکت نشین در این تیم تبدیل شده و در هفته نخست رقابت های لالیگا نیز در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد.

آسپریا، ملی پوش سابق تیم ملی کلمبیا در این رابطه به Onda Cero گفت:

اگر امروز او قادر نیست کیفیت خود را به نمایش بگذارد، به خاطر این است که مربی او را در برنامه های خود قرار نمی دهد. او دقایق بسیار کمی در اختیار او قرار می دهد، و اینکه هامس بیرون برود یا نرود، یا با همسر خود بیرون برود یا نرود، یا هر کاری بکند و هر چیزی که بخورد، برداشت متفاوتی از آن می شود. این ها چیز های اضافی هستند که هیچ سودی برای هیچکس ندارد.

اجازه دهید هامس بتواند بگوید که 'سه یا چهار بازی پشت سر هم از من استفاده کن'، و اگر در این مدت به اندازه کافی خوب نبود یا بد بازی کرد، او را تعویض کنید و به کاستیا [تیم دوم رئال مادرید] یا تیم دیگری بفرستید اما اول به او فرصت دهید. او از اعتماد زیدان برخوردار نیست و کمی به احترام بیشتری نیاز دارد.

گمانه زنی هایی مبنی بر علاقه تیم های چلسی و لیورپول به این بازیکن وجود دارد که آسپریا در این رابطه گفت:

وقتی او همراه با کارلو آنچلوتی به رئال مادرید پیوست، آنها به او فرصت دادند و این تصادفی نیست که او زیر نظر سرمربی ایتالیایی بهتر بازی کرد و وقتی زیدان روی کار آمد بازی او بدتر شد. ما در مورد آقای گل جام جهانی گذشته صحبت می کنیم. کسی که باید کمی در موردش صبور بود و احترام گذاشت. کریم بنزما 6 یا 7 سال است که در رئال مادرید توپ می زند و آنها باید او را به لیون باز می گرداندند، اما او مبارزه کرد و آنها او را نگه داشتند.

1771