آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا - پنج شنبه

آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا - پنج شنبه

وبسایت رسمی برنامه نود - آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال در اروپا – پنج شنبه

به گزارش دیلی تلگراف، لستر سیتی که پس از جدایی انگولو کانته به دنبال یافتن جانشین مناسبی برای این بازیکن است، در حال بررسی شرایط استیون انزونزی و مبلغ 25 میلیون پوندی برای بند آزادسازی این هافبک عضو سویا اسپانیا می باشد.

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد با توجه به اینکه باشگاه تاتنهام به هیچ عنوان قصد فروش هری کین را ندارد، از اینرو ناپولی در جذب این بازیکن به بن بست رسید.

پایگاه اینترنتی ترکیش فوتبال خبر داد باشگاه بایر لورکوزن آلمان با انتقال عمر توپراک به آرسنال با قراردادی به ارزش 14 میلیون پوند موافقت کرده است.

و باز هم از توپچی های لندن خبر می رسد که این تیم قصد دارد با قراردادی به ارزش 20 میلیون پوند، لوکاس پرز ستاره دیپورتیو لاکرونیا اسپانیا را جذب کند.

پس از توافق باشگاه میلان برای پرداخت مبلغ یک میلیون یورویی برای جذب ماریو پاسالیچ، این بازیکن تیم فوتبال چلسی روز جمعه به میلان سفر خواهد کرد تا در آزمایشات پزشکی باشگاه ایتالیایی شرکت کرده و قرارداد یک ساله قرضی خود را نهایی کند.

اسکای اسپورت گزارش کرد که وستهام گفتگوهای خود برای انتقال قرضی لوئیک رمی مهاجم 29 ساله چلسی را آغاز کرده، اما آبی پوشان لندن ترجیح می دهند این انتقال به صورت دائم انجام شود. تیم های والنسیا و کریستال پالاس از دیگر مشتریان لوئیک رمی هستند.

به گزارش روزنامه اکیپ، سمیر نصری برای انتقال قرضی به بشیکتاش به توافق رسیده است اما این هافبک منچستر سیتی که پپ گواردیولا نام او را در فهرست مازاد باشگاه قرار داد، تأکید دارد که دستمزدش در تیم ترکیه ای معادل منچستر سیتی باشد.

به گزارش دیلی تلگراف، مامادو ساخو با قراردادی قرضی از لیورپول راهی استوک سیتی خواهد شد.

روزنامه بیلد آلمان خبر داد تیم شالکه در آستانه جذب نبیل بن طالب از تیم تاتنهام به صورت قرضی قرار دارد. همچنین بیلد گزارش کرد که بنجامین استامبولی قرار است با قراردادی دائمی از پاری سن ژرمن راهی شالکه شود.

به گزارش دیلی تلگراف، وستهام پیشنهاد باشگاه آستون ویلا برای جذب انر والنسیا را رد کرد؛ گفته می شود اسلاون بیلیچ قصد دارد تا پیش از جدایی والنسیا، جانشین مناسب او را خریداری کند.

اسکای اسپورت گزارش می دهد که رونالد کومان در نظر دارد تا کوکو مارتینا را از باشگاه سابق خود یعنی ساوتهمپتون به خدمت بگیرد. همچنین در ادامه این گزارش آمده است که ساوتهمپتون در آستانه توافق بر سر مبلغ انتقال صوفیان بوفال با لیل فرانسه قرار داد.

و دیلی میل فاش کرد آرسن ونگر تنها در صورتی حاضر به جدایی کالوم چمبرز خواهد بود که این انتقال به صورت قرضی باشد نه دائمی.

2081