چلسی از جذب دو مدافع مطمئن است

چلسی از جذب دو مدافع مطمئن است

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی دو مدافع را جذب خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، در حالی که هفته آینده رسماً پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2016 بسته خواهد شد، اما تلگراف گزارش داده است که چلسی و کونته از جذب دو مدافع پیش از پایان فصل نقل و انتقالات مطمئن هستند.

سه مدافع وسط مورد نظر چلسی، هر سه از سری آ هستند. کولیبالی مدافع ناپولی، اولویت اول کونته است اما چلسی به سران ناپولی اعلام کرده پیشنهادشان را برای جذب این بازیکن افزایش نخواهند داد. اخیراً پیشنهاد حدود 25 میلیون یورویی چلسی برای رومانولی رد شده است، اما کونته قصد دارد بار دیگر برای جذب این مدافع جوان، تلاش کند و پیشنهاد جدیدی را به میلان ارائه کند.

در صورتی که چلسی نتواند یکی از این دو بازیکن را جذب کند، به سراغ ماکسیموویچ خواهد رفت. این بازیکن مورد توجه ناپولی نیز قرار دارد.

کونته علاوه بر تقویت مرکز خط دفاع، به دنبال جذب یک مدافع کناری است. رودریگوئز مدافع چپ وولفسبورگ از اصلی ترین گزینه های چلسی به شمار می آید. تیم آلمانی قیمت این بازیکن را حدود 17 میلیون پوند ارزش گذاری کرده است.

در حالی که کونته هفته ها است که به فکر تقویت خط دفاعی تیمش است، شرایط خط دفاعی تیم در سه بازی رسمی فصل، او را متقاعد کرده که حتماً در فاصله باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات، خریدهایی انجام دهد.

2021