علی پروین در گفتگو با سایت نود؛ علی کریمی آمد، کریم باقری هم بازی می کند

علی پروین در گفتگو با سایت نود؛ علی کریمی آمد، کریم باقری هم بازی می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال ستارگان ایران گفت: علی کریمی با وجود مسائلی که وجود داشت به تمرینات آمد و کریم باقری هم در بازی فردا حاضر خواهد بود.

علی پروین پس از پایان تمرین امروز تیم ستارگان ایران پیش از بازی با ستارگان لالیگا در گفتگو با سایت برنامه نود افزود: تمرین خیلی خوبی داشتیم، علی کریمی، خداداد عزیزی و بچه های دیگری که جزو بهترین های فوتبال هستند همه آمدند و در تمرین امروز حضور داشتند.

پروین درباره انصراف نکونام از حضور در بازی گفت: زیاد نمی خواهم راجع به این مسائل صحبت کنم، همین طوری هم حواشی بازی زیاد بوده و اگر تک تک راجع به نیامدن هرکس صحبت کنم بیشتر می شود. به هر حال دور هم جمع شدیم تا یک بازی را برگزار کنیم اما برای ما هم دردسر زیاد دارد. یک سری دلخور شده اند و یک سری دیگر هم دلخور می شوند اما من در رختکن گفتم کسی حق ندارد ناراحت شود و هرکس می خواهد ناراحت شود همین الان بگوید. یک سری ممکن است خط بخورند و یک سری ممکن است کم بازی کنند و من درباره این چیزها با بچه ها اتمام حجت کردم.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران درباره آمدن علی کریمی به تمرینات تیم ستارگان گفت: پریروز به مدت  نیم ساعت با علی مفصل صحبت کردم و گفت حقیقتش پایم کمی درد می کند و مسائل دیگری هم وجود دارد اما امروز تصمیم گرفت که به تمرین بیاید. خداداد عزیزی هم این وسط خیلی زحمت می کشد و انرژی اش را گذاشته و درگیر مسائل شده و به ما کمک کرده و از زحمات محمود خوردبین هم نباید گذشت. من از قدیم دوست نداشتم حتی در یک بازی دست‌گرمی والیبال هم بازنده باشم و به بچه ها هم گفتم اگر ببازید من دیگر نیستم. نفس کار خوب است، ستاره ها می آیند و آنها هم تیم خوبی دارند و بدن های آماده ای دارند، انشاءالله یک بازی خوب انجام دهیم و تماشاگران هم بیایند و لذت ببرند.

علی پروین در پایان درباره غیبت کریم باقری در تمرین این تیم گفت: آقا کریم یک مشکلی داشت و سر کلاس بود و هماهنگ کرد که نمی تواند بیاید. او با  این همه افتخار و اسم و رسمی که دارد آن قدر حرفه ای است که پیام داد اگر علی آقا  من را خط بزند ناراحت نمی شوم و من واقعا از رفتار چنین آدم های بزرگی لذت می برم. آقا کریم به قول علی کریمی یکی از آماده ترین و سرحال ترین بچه های تیم است و می تواند خیلی کمک کند و از او خواستیم بیاید و انشاءالله حتما کنار تیم هست و بازی خواهد کرد.