وست هم به دنبال بونی و زازا

وست هم به دنبال بونی و زازا

وبسایت رسمی برنامه نود - اسلاون بیلیچ تأیید کرده است که باشگاهش به ویلفرد بونی و سیمونه زازا علاقه‌مند است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، پس از مصدومیت اندی کرول، آندره آیو و دیافرا ساخو، وستهم به دنبال تقویت خط حمله خود پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

منابع اسکای مدعی شده‌اند که وست هم به دنبال انتقال قرضی بونی تا ژانویه بوده و درعین‌حال، پدر سیمونه زازا از پیشنهاد باشگاه لندنی صحبت کرده است. بونی 27 ساله که از ژانویه 2015 درمنچسترسیتی حضور دارد، در طی این مدت 6 گل لیگ برتری برای آن‌ها به ثمر رسانده و زازای 25 ساله هم فصل گذشته 5 گل برای یوونتوس در سری آ به ثمر رسانده است. بیلیچ در مورد این دو بازیکن گفت:

ما به دنبال به خدمت گرفتن 2 بازیکن هستیم. مصدومان زیادی داریم و ازلحاظ تعداد نفرات با کمبود مواجه هستیم. اگر بازیکنی باکیفیت مناسب در دسترس باشد اقدام خواهیم کرد. فصل گذشته ما به زازا لینک شده بودیم و او بازیکن خوبی است. باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما به خاطر شرایط اضطراری بازیکن نخواهیم خرید چراکه طولانی‌ترین مصدومیت بازیکنان ما مربوط به آیو است که دسامبر به تیم بازخواهد گشت. بقیه بازیکنان باید به‌زودی برگردند.

وی در مورد بونی ادامه داد:

بونی هم یکی دیگر از گزینه‌های ماست چراکه در پستی بازی می‌کند که ما به دنبال بازیکن هستیم. من مذاکرات را به عهده رئیس باشگاه و مسئول نقل و انتقالات تیم می‌گذارم.

وست هم پنج‌شنبه‌شب و در چارچوب دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا به مصاف استرا گورجیو قهرمان رومانی می‌رود. دیدار رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسیده است.

1405