گرت بیل: هرگز امسال را فراموش نمی کنم

گرت بیل: هرگز امسال را فراموش نمی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - گرت بیل مهاجم ملی پوش ولز که با رئال مادرید و تیم ملی ولز سال درخشانی را پشت سر گذاشت، می گوید هیچگاه امسال را فراموش نمی کند.

به گزارش وب سایت نود، ستاره رئال مادرید در سال جاری به موفقیت های فراموش نشدنی در عرصه ملی و باشگاهی دست یافت. این مهاجم مادریدی می گوید پیش از راهیابی به نیمه نهایی یورو همراه با تیم ملی ولز، در لیگ قهرمانان اروپا هم همراه با رئال مادرید به مقام قهرمانی رسیده بود. گرت بیل که نام او همراه با کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمن در فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن رقابت های یورو 2016 قرار داشت، امسال را سال فراموش نشدنی در دوران حرفه ای خود خواند و در گفتگو با 24sata گفت:

رسیدن به جمع تیم های برتر مسابقات اروپایی افتخار بزرگی است؛ افتخاری که شما هرگز نمی توانید به تنهایی به آن دست پیدا کنید، و چه در تیم باشگاهی و چه در تیم ملی، باید در قالب یک تیم به چنین افتخاری برسید. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بزرگترین افتخاری بود که در فصل گذشته نصیب من شد. فصل سخت و دشواری بود اما ما سخت کار کردیم و به آنچه که می خواستیم رسیدیم. البته در رقابت های یورو هم روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و به نیمه نهایی رسیدیم و به همین خاطر امسال را هرگز فراموش نخواهم کرد.

گرت بیل در پایان در مورد انتخاب به عنوان یکی از نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن رقابت های یورو 2016 هم گفت

بسیار دوست داشتم که این جایزه نصیب من شود، اما تمرکز اصلی من روی موفقیت تیمی بود. اگر می توانستم این جایزه را از آن خود کنم که بسیار عالی بود، اما آنچه که در اولویت قرار دارد موفقیت و پیروزی های تیمی است.

تیم ملی ولز در رقابت های یورو 2016 موفق شد در اولین حضور خود در این رقابتها به مرحله نیمه نهایی رسید که در این مرحله با شکست از پرتغال حذف شد. در پایان این رقابتها آنتوان گریزمن به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد.

2081