اسپالتی پس از حذف رم از لیگ‌قهرمانان/ فصل قبل راحت اخراج نمی‌شدیم

اسپالتی پس از حذف رم از لیگ‌قهرمانان/ فصل قبل راحت اخراج نمی‌شدیم

سرمربی رم بی‌انضباطی را عامل حذف تیمش در پلی‌اف لیگ‌قهرمانان اروپا دانست.

به گزارش کاپ، لوچانو اسپالتی، سرمربی رم پس از شکست 3 بر صفر خانگی تیم 9 نفره‌اش مقابل پورتو در دور برگشت پلی‌اف لیگ‌قهرمانان اروپا و نرسیدن جلوروسی به مرحله گروهی معتبرترین جام باشگاهی اروپا از بی‌انضباطی شاگردانش گله کرد. 

 او در پایان بازی اظهار داشت: «یکی از بازی‌های کلیدی فصل را از دست دادیم؛ رقابتی که در آینده باشگاه تاثیر زیادی داشت. به هرحال چاره‌ای نیست و باید با شرایط موجود کنار بیاییم. برنامه اصلی من بر پایه کنترل توپ بود اما ما اصلا در این زمینه توفیقی نداشتیم. وقتی پس از گل اول حریف، قصد سازماندهی خودمان را داشتیم، 10 نفره شدیم و  به دردسر مضاعفی افتادیم. فصل قبل، بازیکنان ما راحت اخراج نمی‌شدند اما در فصل جدید به داوران اجازه نشان دادن کارت قرمز را می‌دهیم. این موضوع می‌تواند به یک معضل تبدیل شود. پورتو با استفاده از اشتباهات و ناتوانی ما در کنترل توپ، شب راحتی را پشت سر گذاشت. در انتقال توپ توفیقی نداشتیم و گل‌های رقیب و اخراجی‌ها هم ما را نابود کرد. غیر ممکن است که در هر دو بازی پلی‌اف لیگ‌قهرمانان قبل از دقیقه 40 یک بازیکن تیم شما اخراج شود.»

 او با این جملات به اظهاراتش ادامه داد: «در 15، 16 بازی فصل قبل بازیکن اخراجی نداشتیم اما در فصل جدید اتفاقات متفاوتی برای ما رقم می‌خورد. تا به حال اینگونه بازی نکرده بودیم. در بازی هفته اول سری A عملکرد بهتری داشتیم، با این حال در جدال با پورتو اصلا خوب نبودیم. تا وقتی از این باخت‌ها درس نگیریم، نمی‌توانیم از وقوع مجدد ناکامی جلوگیری کنیم.»