جزئیات ملاقات بائوسا با لیونل مسی

جزئیات ملاقات بائوسا با لیونل مسی

به گزارش ورزش 11 و ترجمه مهدی آزادی، لیونل مسی، فوق ستاره باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین، در ماه اخیر بازگشتش به مسابقات ملی را اعلام کرد. در واقع پس از صحبت با ادگاردو بائوسا، سرمربی جدید آلبی سلسته بود که او قانع شد از تصمیمش صرف نظر کند. به نقل از  سایت fourfourtwo، حالا و پس از گذشت چند روز از اعلام لیست تیم ملی آرژانتین برای دو دیدار پیش رو در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مقابل اروگوئه و ونزوئلا که البته نام مسی هم در آن به چشم می‌خورد، ادگاردو بائوسا در مصاحبه با خبرنگاران جزئیات ملاقاتش با فوق ستاره بارسلونا را فاش کرد :

من برای صحبت با مسی به بارسلونا رفتم نه برای متقاعد کردن او برای بازگشت. فقط می‌خواستم درباره فوتبال با او حرف بزنم. ملاقات ما حدود دو ساعت طول کشید و نهایتا منجر به حضور لئو در لیست اعلامی شد. به مسی گفتم در آرژانتین 100 نفر احمق هستند که همیشه در حال صحبت و انتقادند و حرف‌های این عده نباید برای تو اهمیت داشته باشند چرا که اگر بخواهی به صحبت‌های 100 احمق اهمیت بدهی، دیوانه خواهی شد. پس از پایان جلسه متوجه شدم که لئو آن بیانیه‌ را منتشر کرده است. که البته از نظر من طبیعی بود. چرا که من در چهره و صحبت‌های مسی تمایلش برای بازگشت و کسب یک افتخار با کشورش را می‌دیدم. چیزی که بیانیه او نیز آن را تایید می‌کند.

بائوسا در ادامه از برنامه‌های خود برای کاپیتان تیمش گفت:

مسی بهترین بازیکن دنیاست اما حتی داشتن بهترین بازیکن دنیا نیز تضمین‌کننده پیروزی شما نیست. با این حال، وجود لئو این اطمینان را به ما می‌دهد که می‌توانیم هر حریفی را به دردسر بیندازیم. آرژانتین باید بهتر از این‌ها از وجود مسی استفاده کند.

 

برای لئو دو یا سه پست در نظر دارم که درباره همه آن‌ها با او صحبت کرده‌ام. اما از حالا نمی‌توان از چیزی با قاطعیت حرف زد چرا که پست او به شرایط تیم بستگی دارد. لیونل مسی بودن خود به خود فشار حاصل از توقعات را به همراه دارد و مسی نیز این را می‌داند. همه می دانیم که به محض رسیدن توپ به پاهای لئو، تفاوت ایجاد خواهد شد اما همه تیم باید به او کمک کنند.