رد پیشنهاد چلسی برای رومانیولی توسط آث میلان

رد پیشنهاد چلسی برای رومانیولی توسط آث میلان

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از رد پیشنهاد برای خرید رومانیولی توسط آث میلان، تلاش چلسی برای جذب مدافع میانی کماکان ادامه دارد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فورفورتو، باشگاه آث میلان تأیید کرده که پیشنهاد 25 میلیون یورویی چلسی را برای خرید الساندرو رومانیولی، مدافع وسط تیمش، رد کرده است. درحالی‌که چلسی تنها جان‌تری و گری کیهیل را به‌عنوان مدافع وسط آماده در اختیار دارد، چند گزینه برای تقویت این پست نیز در نظر گرفته است.کورت زوما مدافع مصدوم این تیم تا سپتامبر به میادین بازنخواهد گشت و این باعث شده است که کونته به فکر جذب یک مدافع بیفتد. درحالی‌که کالیدو کولیبالی از ناپولی هدف اصلی وی بوده است، حالا با رد شدن پیشنهاد رومانیولی، ممکن است کونته مجدداً برای کولیبالی اقدام کند.

باشگاه میلان در تلویزیون رسمی‌اش اعلام کرده که پیشنهادی بالاتر از مبلغ پرداختی برای این بازیکن در سال گذشته را رد کرده است.این بازیکن 21 ساله محصول آکادمی آس رم بوده و پس از یک فصل موفقیت‌آمیز قرضی در سمپدوریا، فصل گذشته به سن سیرو آمده است.

این در حالی است که پس از پیروزی برابر واتفورد، آنتونیو کونته در مورد تقویت تیمش پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات گفته است:

اگر به لیست بازیکنان نگاه کنید، ما تنها 4 مدافع داریم که همه آن‌ها امروز در ترکیب تیم حضور داشتند. اگر یکی از آن‌ها مصدوم شوند ما به مشکل برمی‌خوریم. من و باشگاه این موضوع را می‌دانیم و در تلاش برای تقویت تیم هستیم. اما درعین‌حال می‌دانیم که این کار دشوار خواهد بود چراکه بازار دیوانه کننده شده است. فکر نمی‌کنم بخواهم به‌صرف افزودن یک بازیکن وارد بازار شوم. می‌خواهم بازیکن مناسب برای چلسی را به تیم اضافه کنم که هم حالا به تیم کمک کند و هم در آینده مفید باشد. این مهم است که ما سرمایه‌گذاری مناسبی برای آینده داشته باشیم.

گفتنی است از کولیبالی مدافع ناپولی و ماکسیممویچ مدافع تورینو به‌عنوان دیگر گزینه‌های چلسی یادشده است.

1405