شوچنکو: باکا باید ثبات بیشتری داشته باشد

شوچنکو: باکا باید ثبات بیشتری داشته باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - درحالی‌که کارلوس باکا شروعی فوق‌العاده در فصل جدید سری آ داشته، آندری شوچنکو اسطوره باشگاه آث میلان و سرمربی تیم ملی اوکراین، انتظار دارد این بازیکن چنین نمایش‌هایی را بیش از این تکرار کند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فورفورتو، پس از نمایش خیره‌کننده باکا در دیدار برابر تورینو، آندری شوچنکو مهاجم سابق باشگاه آث میلان، از وی خواسته تا همواره در این سطح ظاهر شود. این بازیکن کلمبیایی که فصل گذشته از سویا به میلان آمده است، در دیدار ابتدایی فصل جاری با هت تریک خود پیروزی 2-3 میلان برابر تورینو را رقم زد.

شوچنکو که خود با میلان قهرمان سری آ و لیگ قهرمانان شده است، در مورد مهاجم میلان گفت:

حضور مهاجمی که بتواند سرنوشت بازی را رقم بزند، برای هر باشگاهی یک مزیت محسوب می‌شود. پس از چند فصل بد، راه زیادی پیش روی میلان قرار دارد و حضور چنین بازیکنی قطعا برای سرمربی کلیدی خواهد بود. اما باکا باید بیش از این‌ چنین نمایش‌هایی را ارائه دهد و بیشتر در خدمت تیم کار کند. تنها در این صورت او پیشرفت خواهد کرد. هنوز در ابتدای فصل هستیم و او نیاز به تداوم دارد. او قابلیت‌های بالایی دارد و فصل را با مربی جدید به‌خوبی آغاز کرده است. اما در فوتبال برای پیشرفت، علاوه بر توانایی باید تداوم هم داشت تا بتوان به تیم کمک کرد. بااین‌حال، او مهاجمی است که من دوست دارم و از عملکرد او در فصل قبل لذت بردم. باکا به‌خوبی به فضای خالی می‌رود، در داخل محوطه جریمه بسیار خوب کار می‌کند و شم گلزنی بالایی دارد.

اسطوره باشگاه میلان معتقد است که افت میلان موجب شده تا فشار کمتری روی بازیکنان این تیم باشد. او در این زمینه گفت:

شاید این روزها پوشیدن پیراهن میلان کمی آسان‌تر از قبل باشد. قبلاً وقتی وارد باشگاه می‌شدید، قهرمانان بسیاری در تیم بودند که برای کسب جام بازی می‌کردند  همین موضوع ممکن بود کمی باعث هراس شما شود. اما اکنون این‌طور نیست، هرچند ساختن تیم هم پس از چندسال ناکامی، کار سختی است.

گفتنی است باکا فصل گذشته در 39 دیدار در تمامی رقابت‌ها، 21 گل برای میلان به ثمر رسانده است.

1405