اعلام آرا انضباطی فوتبال ساحلی و فوتسال

اعلام آرا انضباطی فوتبال ساحلی و فوتسال

کمیته انضباطی رای های خود را درباره تیم های حاضر در لیگ بر تر فوتبال ساحلی و فوتسال صادر کرد.

به گزارش کاپ،آرای انضباطی لیگ برتر فوتسال به شرح ذیل است:

دیدار دو تیم شهروند ساری و مقاومت البرز برگزار شد و از سوی بابایی-مسئول روابط عمومی تیم شهروند ساری تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند 4 ماده 66 به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین وحدتی-مربی تیم مقاومت البرز نیز به دلیل رفتار زننده با داو و اهانت به او که از زمین بازی اخراج شد، ه یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه برای دبیری تبریز و ملی حفاری ایران

دیدار تیم های دبیر تبریز و ملی حفاری ایران برگزار شد و از سوی تماشاگران دبیری تبریز تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری  اب به داخل زمین صورت گرفت. این تیم باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم ملی حفاری ایران نیز به خاطر پرتاب بطری آب از سوی نیمکت این تیم به داخل زمین توسط فردی که شناسایی نشد، به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

عباس خالدی-پزشک تیم ملی حفاری نیز به خاطر اعتراض به داور، ورود به زمین مسابقه که منجر به اخراجش شد، با تذکر کمیته کتبی مواجه شد و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رای تعلیق محرومیت بازیکن تیم فوتسال مس سونگون

مرتضی عزتی- بازیکن تیم فوتسال مس سونگون که به علت تخلفات مرتکب شده در دیدار تیمش مقابل یاسین پیشرو قم به 5 جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود، پس از ابراز ندامت و گذراندن سه جلسه از محرومیتش، با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی خواستار بخشش دو جلسه ای شد. کمیته انضباطی پس از بررسی تقاضای این بازیکن و با توجه به واریز جریمه نقدی و اظها تنبه، به استناد ماده 59 آیین نامه انضباطی اعلام کرد در صورت تحمل چهار جلسه محرومیت انضباطی ، صرفا با یک جلسه باقیمانده بعد از تحمل چهار جلسه محرومیت انضباطی تا آخر اسفند 95 با تعلیق مواجه می شود و  وی پس از تحقق شرایط فوق می تواند تیم خود را همراه یکند  و چنانچه در ایام تعلیق تخلف دیگری مرتکب نشود، علاوه بر تنبیه از محرومیت معلق وی رفع اثر و به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

آرای انضباطی لیگ برتر فوتبال ساحلی

دیدار تیم های گلسا پوش یزد و شهرداری تبریز برگزار شد و از سوی سید حسن میر حسینی-سرپرست گلسا پوش یزد تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند 5 ماده 66 به تذکر کتبی محکوم شد.

جریمه 10 میلیونی برای دریانوردان پارس جنوبی بوشهر

دیدار تیم های دریانوردان پارس جنوبی بوشهر و موج گناوه برگزار شد و از سوی فردی که به عنوان فیلمبردا منتسب به تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر معرفی شده بود تخلفاتی مبنی بر فحاشی و رفتار زننده با نماینده فدراسیون داشت. بر همین اساس طبق ماده 57 آیین نامه انضباطی تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر به 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کلیه آرای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.