یان رایت: مهار پوگبا غیرممکن خواهد بود

یان رایت: مهار پوگبا غیرممکن خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - یان رایت ستاره سابق آرسنال گفت در بازی های آینده منچستر یونایتد، پوگبا میل هجومی بیشتری خواهد داشت.

به گزارش وب سایت نود، پوگبا جمعه شب نخستین بازی خود را برای منچستر یونایتد انجام داد و طی این بازی بیش از 104 بار توپ را لمس کرد که این آمار بدون شک در ادامه فصل افزایش خواهد یافت. پوگبا در سیستم بازی مورینیو قطعاً بیشتر در کارهای هجومی شرکت خواهد کرد و با توجه به اینکه وین رونی هم فضای پشت سر زلاتان ابراهیموویچ را پر می کند، او هم فرصت بیشتری برای شرکت در کارهای هجومی خواهد داشت. یان رایت در مورد عملکرد پوگبا در ادامه فصل، به شبکه پنج رادیو بی بی سی گفت:

به نظرم پوگبا بیشتر به شرکت در کارهای هجومی تمایل خواهد داشت. وقتی که پوگبا در پست های جلو زمین بازی می کند، بیشتر می توان از بازی او لذت برد. او می تواند هر کاری انجام دهد. اگر او در پست های دفاعی به میدان برود، در واقع هدر دادن پتانسیل بازی اوست. به نظرم او به خوبی می تواند نقش یک شماره 10 واقعی را بازی کند. اگر او در چنین نقشی بازی کند واقعاً متوقف کردن او غیرممکن خواهد بود.

به نظر می رسد که اگر پوگبا به عنوان یکی از عناصر هجومی تیمش به میدان رفته و فضای پشت مهاجمان را پوشش دهد، به خوبی قادر خواهد بود تا قابلیت های بیشتری از خود را به نمایش بگذارد. این ملی پوش فرانسوی در دیدار جمعه شب برابر ساوتهمپتون چهار شوت درون چارچوب داشت و دو موقعیت گل برای هم تیمی هایش ساخت.

2081