کلوپ: اوریگی برای پیشرفت به زمان نیاز دارد

کلوپ: اوریگی برای پیشرفت به زمان نیاز دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی آلمانی لیورپول اعلام کرد این مهاجم جوانT استعداد درخشانی دارد اما برای پیشرفت نیاز به زمان زیادی دارد.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم بلژیکی لیورپول، فصل گذشته را با 10 گل زده در تمامی مسابقات برای لیورپول به پایان برد. با اینکه او از نظر تعداد گل‌های زده، با بنتکه، دیگر مهاجم بلژیکی لیورپول برابری کرد اما گل‌های مهم او در دیدارهای حساسی چون اورتون، دورتموند و استوک سیتی، تفاوت چشمگیر عملکرد اوریگی را نسبت به هموطنش نشان می‌دهد. این مهاجم با استعداد، پس از بهبود دوران مصدومیت خود، به دنبال حضور ثابت در ترکیب لیورپول است و در این راه باید با مهاجمینی همچون استوریج، اینگس و فیرمینیو مبارزه کند. با این حال، مربی آلمانی لیورپول از طرفداران سبک بازی اوریگی محسوب می‌شود هرچند که عقیده دارد این مهاجم خوش آتیه، نیاز به زمان بیشتری برای پیشرفت دارد. کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار قرمزها با بورتون اعلام کرد:

اوریگی در دیدار شنبه 20 دقیقه به میدان رفت و باز هم موفق به گلزنی نشد، احساس می‌کنم او نیاز دارد ریتم بازی خود را بدست آورد. او بازیکن با تکنیکی است ولی باید از مهارت‌های خود در زمان مناسبی استفاده کند. از نظر جسمانی آمادگی مناسبی دارد اما مهمترین مسئله‌ای که باید مد نظر قرار دهد، پیدا کردن ریتم مناسب بازی خود است.

این مهاجم جوان بلژیکی، در دیدار مقابل برنلی که با شکست 2-0 لیورپول به پایان رسید در دقیقه 65 جانشین استوریج شد، اما باز هم موفق نشد نمایش مناسبی برابر مدافعین برنلی داشته باشد. با این وجود، به نظر می‌رسد دیدار مقابل بورتون در جام حذفی، فرصت مناسبی برای درخشش این مهاجم جوان باشد.

1899