مدافع منچستر آماده انتقال به استوک سیتی

مدافع منچستر آماده انتقال به استوک سیتی

وبسایت رسمی برنامه نود - به نظر می رسد همه چیز برای انتقال مدافع منچستر یونایتد به استوک سیتی آماده باشد.

به گزارش وب سایت نود، باشگاه استوک سیتی به دنبال جذب فیل جونز مدافع منچستر یونایتد بوده و مربی این تیم لیگ برتر در این باره گفت  احتمالا این انتقال صورت خواهد گرفت.

جونز 24 ساله در مدت زمان حضورش در منچستر یونایتد با مصدومیت های زیادی روبرو شد و به نظر می رسید که پس از رهایی از بند مصدومیت بتواند جایگاه ثابتی در ترکیب شیاطین سرخ داشته باشد. اما مارک هیوز علاقمند است تا فیل جونز را به استوک سیتی ببرد و بوون هم این مسئله را در گفتگو با Stoke Sentinel تأیید کرد.

به یاد دارم که سم آلاردایس از فیل جونز بسیار تعریف می کرد و او را دانکن ادواردز جدید خطاب کرده بود. او به عنوان یک بازیکن جوان عملکرد خوبی داشت و با انتقال به منچستر می توانست پیشرفت فوق العاده ای داشته باشد. اما در اولدترافورد همه چیز بر وفق مراد او نبود. او در اکثر دوران بازی اش در خط دفاعی بازی کرده اما در خیلی از بازیها هم در خط هافبک به میدان رفته است. نمی دانم در منچستر چه شرایطی برای وی وجود داشت که نتوانست به خوبی خودش را نشان دهد. اما ما بسیار مشتاق هستیم تا بازیکنانی نظیر او را به تیم خود اضافه کنیم. واقعاً هر اتفاقی ممکن است در این باره بیفتد.

فیل جونز در فصل گذشته تنها در ده بازی برای منچستر یونایتد به میدان رفت اما در دو بازی ابتدایی این فصل تا کنون نام او در بین بازیکنان منچستر ذکر نشده است.

2081