اسپریتو سانتو: برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا تمام تلاشمان را خواهیم کرد

اسپریتو سانتو: برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا تمام تلاشمان را خواهیم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - نونو اسپریتو سانتو، مربی پورتو، پیش از نبرد حساس این تیم در مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رم اعلام کرد که شاگردانش باید با تدبیر و سازماندهی خاصی بازی را تحت کنترل خود در آورند.

به گزارش وبسایت نود، بعد از کسب نتیجه خانگی 1-1، این تیم پرتغالی باید در ورزشگاه المپیک رم گلزنی کند تا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، با این حال اسپریتو سانتو در کنفرانس خبری پیش از این دیدار عنوان کرد:

در گذشته نشان داده‌ایم که هیچوقت دست از تلاش بر نخواهیم داشت، به دنبال رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف بزرگ انجام خواهیم داد. باید بازی منسجم‌تری به نمایش بگذاریم تا بتوانیم در خانه حریف، از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم و به گل برسیم، نتیجه دیدار رفت، نتیجه خوبی برای ما نبود، با این حال باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا به هدف خود برسیم. تمام تمرکز بازیکنانم معطوف به رسیدن به هدفمان است و باید با کنترل مناسب بازی، با سازماندهی مناسب به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. نتیجه دیدار رفت، کار را در دیدار برگشت برای ما سخت کرده است، اما برای رسیدن به هدفمان کاملا آماده هستیم. برای هر توپ باید مبارزه کنیم تا به هوادارانمان نشان دهیم که تا آخرین دقیقه دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

مربی پورتو در پایان اطمینان داد که علی رغم عملکرد نه چندان مطمئن ایکر کاسیاس در دیدار رفت، این دروازه بان اسپانیایی باز هم دروازه بان اول این تیم پرتغالی خواهد بود.

1899