داور بازنشسته بوندسلیگا: ریبری یک بمب ساعتی در شرف انفجار است!

داور بازنشسته بوندسلیگا: ریبری یک بمب ساعتی در شرف انفجار است!

وبسایت رسمی برنامه نود - با وجود تذکر هایی که به فرانک ریبری در خصوص حرکات و رفتارش داده شده، اما او باز هم به پرخاشگری های خود ادامه می دهد.

به گزارش وبسایت نود، پس از درگیری فیزیکی جزئی با فیلیپه ملو در جریان بازی دوستانه با میلان و دو بار ضربه زدن با آرنج فرانک ریبری به فلیکس پاسلاک، هافبک بوروسیا دورتموند در حاشیه سوپر جام آلمان که با برتری دو بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید، کارلو آنچلوتی در خصوص رفتار هافبک باتجربه فرانسوی به او هشدار داد و فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ از او خواست درباره رفتارش تجدید نظر کند. اما به نظر می رسد «صورت زخمی» سرکش تر از قبل خواهد بود.

به گزارش ESPN، ریبری در جریان بازی دو تیم بایرن مونیخ و کارل زایس ینا هم با خوش شانسی از اخراج شدن فرار کرد و حالا تورستن کینهوفر، داور بازنشسته آلمانی، بال فرانسوی مونیخی ها را به بمب ساعتی در شرف انفجار تشبیه کرده است. در جام حذفی هم ریبری در یک نبرد هوایی به سر ماتیاس کونه، مدافع ینا ضربه زد که می توانست منجر به اخراج او شود، البته مدافع تیم ینا بعدا با دفاع از ریبری گفت:

نباید بزرگ‌نمایی کرد، بله من هم معتقدم که او از آرنجش استفاده کرد ولی چیزی خارج از بازی و حرارت آن یا حرکتی غیر ورزشی و ناجوانمردانه نبود. البته برایم جالب خواهد بود که داوران بوندسلیگا در فصل پیش روی چگونه با او و رفتارش مواجه خواهند شد.

تورستن کینهوفر، داور بازنشسته بوندسلیگا در مصاحبه ای که با نشریه بیلد آلمان داشت در خصوص ریبری گفت:

فرانک ریبری یک بمب ساعتی در شرف انفجار است. بله روی او خطا زیاد صورت می گیرد اما او هم به سادگی تحریک می شود. این موضوع مورد استفاده رقبای او قرار می گیرد یا حتی گاهی تبدیل به یک تاکتیک می شود تا او را تحریک و از بازی خارج کنند. سوال این است که او در این سن پس چه زمانی می خواهد این موضوع را یاد بگیرد؟ بالاخره باید زمانی هم برسد که باشگاه از پاسخگویی به خاطر رفتار بازیکن خود خلاص شود.

فیلیپ لام در انتهای مصاحبه خود در خصوص تذکر به هم تیمی فرانسوی اش بر این موضوع که «من هم‌چنان نمی توانم چیزی را ضمانت کنم» تاکید کرده بود!

1721