کیوسک/ حمایت خداداد از اسب سواری دایی

کیوسک/ حمایت خداداد از اسب سواری دایی

وبسایت رسمی برنامه نود - مدال نگرفتن ایران در روز آخر المپیک موجب شد تا برخی روزنامه های ورزشی دوباره به سراغ فوتبال بروند.

گل به سراغ خداداد عزیزی رفته و مصاحبه با خداداد را تیتر یک خود کرده است. عزیزی به دفاع از اسب سواری علی دایی پرداخته است. این بازیکن سابق تیم ملی از حمید سوریان، محمد بنا و علیرضا منصوریان هم دفاع کرده است.

خبرورزشی به غیبت مهدی رحمتی در بازی دوستانه استقلال اشاره کرده است. بازگشت حنیف عمران زاده به جمع استقلالی ها هم دیگر خبر مهم خبرورزشی است.

ابرارورزشی امروز هم در صفحه نخست خود به خوبی نتایج المپیک را پوشش داده است. حذف یزدانی، پایان کار ایران و قهرمانی برزیل در فوتبال المپیک از جمله اخبار مهم صفحه یک ابرارورزشی است.

پیروزی گفتگویی با مهدی مهدوی کیا دارد که در آن مهدوی کیا از قهرمانی پرسپولیس گفته است. باخت استقلال در یک بازی تدارکاتی هم سوژه مناسبی در اختیار پیروزی قرار داده است. ماجرای طلب سنگین ژوزه هم همچنان یکی از اخبار مهم صفحه یک پیروزی است.

استقلال جوان به تمجید از کمیل قاسمی پرداخته است. روزنامه آبی ها خبر داده استقلال یک دفاع چپ آسیایی می خواهد.

روزنامه 90 با تیتر "کمیل تاریخ ساز شد" مدال نقره قاسمی را پوشش داده است. گلزنی عزت اللهی و جهانبخش در اروپا هم دیگر خبر صفحه یک این روزنامه است.

ایران ورزشی در صفحه یک خود به صورت مفصل به تحلیل نتایج المپیک پرداخته و با تیتر "هشت دوست داشتنی" از عملکرد ایران ابراز رضایت کرده است.

شوت از جمله روزنامه هایی است که ناداوری علیه رضا یزدانی را مورد توجه قرار داده است. ضمن اینکه به قضاوت فغانی در فینال المپیک هم توجه داشته است.

هدف با تیتر "رئیس تشک فروش" اعتراض خود را به قضاوت کشتی رضا یزدانی نشان داده است.

57189