پاریسن ژرمن 3 - 0 متز؛ پیروزی قاطع شاگردان امری

پاریسن ژرمن 3 - 0 متز؛ پیروزی قاطع شاگردان امری

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال پاریسن ژرمن، در نخستین بازی خانگی خود، در چهارچوب هفته دوم رقابت های لیگ فرانسه، لوشامپیونه، به مصاف تیم فوتبال متز رفت.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، این دیدار از ساعت 23:15 در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس آغاز شد.و اونای امری برای نخستین بار در یک بازی رسمی روی نیمکت مدافع عنوان قهرمانی نشست. قضاوت این دیدار بر عهده فرانسیو لتژیر بود.

دو تیم با ترکیب زیر به مصاف هم رفتند:

ترکیب پاریسن ژرمن: تراپ، اوریر، لوئیس، کیمپمبه، کورزاوا، پاستوره، موتا، رابیوت، دی ماریا، کاوانی، مورا

ترکیب متز: دیدیلون، سیگنولیتو، فالته، میلان، ریویرز، مانژک، دوکور، ژوفره، کوهاد، نوته، اردینو

نیمه نخست بیشتر در اختیار تیم پاریسن ژرمن بود. میزبان روی حرکات دیماریا و مورا چندین موقعیت خلق کرد که جدی ترین آن ها تک به تک دیماریا و دو موقعیت گل برای کاوانی بود که با بی دقتی از دست رفتند. دقیقه 42 بازی هم تیر دروازه به کمک متز آمد و ضربه زیبای کاوانی به گل تبدیل نشد. در دقیقه 44 دیدلون در مصافی تک به تک به مورا با واکنشی استثنایی دروازه را نجات داد تا این نیمه بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، حملات پاریس ادامه پیدا کرد و پس از از دست رفتن یکی دو موقعین نصف و نیمه، سرانجام دروازه متز باز شد. لوکاس مورا روی پاس در عمق اوریر در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک کنترل و ضربه دقیق دروازه متز را باز کرد. پس از گل متز واکنش نشان داد و از لاک دفاعی بیرون آمد. در دقیقه 62 کوهاد، کوین تراپ را مجبور به واکنش کرد و ضربه فنی این بازیکن توسط دروازبان پی اس جی در گوشه سمت چپ دروازه مهار شد. در دقیقه 67 روی پاس دی ماریا و ضربه کورزاوا اختلاف به دو گل رسید. ارسال دیماریا و ضربه سر زیبای کورزاوا حساب کار را دو بر صفر کرد. در دقیقه 69 اشتباه لوئیز در دفع توپ می توانست دروازه خودی را باز کند اما کوین تراپ با واکنش مناسب توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه 77 کاوانی که شب ناموفقی را پشت سر گذاشته باز هم روی یک پاس قطری صاحب توپ شد ولی ضربه بغل پای او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 87 بازی کاوانی دروازبان را به یک دریبل دو طرفه جا گذاشت اما زاویه او برای زدن ضربه نهایی تنگ شد و موقعیت از دست رفت. در 10 دقیقه پایانی میزبان بازی را در داشت و بیشتر برای حفظ نتیجه به اداره بازی در میانه میدان پرداخت. در واپسین ثانیه های بازی در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، ضربه وراتی پس از برخودر با مدافع متز تبدیل به گل شد تا بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 0 به پایان برسد.

1313