توهیر: اینتر یک یا دو خرید دیگر خواهد داشت؛ هدف ما صعود به لیگ قهرمانان اروپا است

توهیر: اینتر یک یا دو خرید دیگر خواهد داشت؛ هدف ما صعود به لیگ قهرمانان اروپا است

وبسایت رسمی برنامه نود - اریک توهیر، رئیس باشگاه اینتر علاوه بر خوشآمد گویی به فرانک دی بوئر، سرمربی جدید باشگاه، اعلام کرد که این تیم حداقل با یک یا دو خرید دیگر خود را تقویت خواهد کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، نراتزوری تا حدودی یک پیش فصل پر هرج و مرج را پشت سر گذاشت، و در حالیکه تنها 13 روز تا آغاز رقابت های سری آ باقی مانده بود، روبرتو مانچینی با توافقی دو طرفه، قرارداد خود را فسخ کرد. توهیر در مصاحبه اخیر خود با Corriere dello Sport راجع به وضعیت تیم گفت:

به نظر من مانچینی فصل گذشته کار بزرگی انجام داد. حالا با دی بوئر هم همان هدف را داریم: صعود به لیگ قهرمانان اروپا. البته، هنوز زود است که بگوییم به این هدف دست خواهیم یافت، چون دی بوئر هرگز در ایتالیا مربیگری نکرده است. اما آنتونیو کونته نیز هیچوقت در انگلستان مربیگری نکرده بود و یورگن کلوپ نیز فصل گذشته چنین شرایطی داشت. امیدواریم که از همین بازی با کیه وو شروع به جمع آوری امتیازات کنیم.

از توهیر سؤال شد که آیا فتح اسکودتو در این فصل ممکن است؟

مشخصاً یوونتوس قدرتمند است، اما به این معنی نیست که ما از حضور در قسمت بالای جدول کنار می کشیم. ناپولی و رم هم پتانسیل رقابت بر سر قهرمانی را دارند. تکرار می کنم، در حال حاضر برای اینتر، مهمترین چیز کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا است.

توهیر همچنین فاش کرد که کار اینتر در بازار نقل و انتقالات به پایان نرسیده است:

به اندازه سال گذشته بازیکن نخواهیم خرید، اما قطعاً حدال با یک یا دو بازیکن دیگر ترکیب تیم را تقویت خواهیم کرد. با کمک گروه سونینگ، ما آنتونیو کاندروا را به خدمت گرفتیم. هدف ما این است که تیم قوی تر شود و ترکیب مستحکمی بسازیم، نه یک تیم رؤیایی. با یک تیم مستحکم است که می توانید در مسابقات پیروز شوید.

1771