میلان 3-2 تورینو؛ نخستین پیروزی فصل با هت تریک باکا

میلان 3-2 تورینو؛ نخستین پیروزی فصل با هت تریک باکا

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان وینچنزو مونتلا فصل جدید سری آ را با یک پیروزی خانگی که با هت تریک کارلوس باکا بدست آمد آغاز کردند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های آث میلان و وستهام در هفته نخست سری آ از ساعت 20:30 در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس نیمه اول

دقیقه 15: کارلوس باکا روی یک حرکت خوب تیمی پشت خط دفاعی تورینو پا به توپ شد و سپس با یک پاس خوب توپ را در موقعیتی عالی به نیاینگ رساند اما ضربه این بازیکن با اختلافی اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت تا میلان این موقعیت عالی را از دست بدهد.

دقیقه 28: آدام لیاییچ که پس از تکل رومانیولی احساس ناراحتی می کرد نتوانست به کار خودش ادامه دهد و لوکاس بویه 20 ساله به جای او به بازی آمد تا تورینیو یکی از بازیکنان کلیدی خودش را از دست بدهد.

دقیقه 38: آباته روی اشتباه مدافع تورینیو پا به توپ شد و با یک سانتر خوب توپ را به باکا رساند که با ضربه سر قدرتمند خودش توانست دروازه تورینیو را باز کند.

لحظات حساس نیمه دوم

دقیقه 48: مولینارو که میلان روی اشتباه او توانست به گل برسد در موقعیتی خوب پا به توپ شد و سانتر زیبایی به روی دروازه ارسال کرد که بلوتی با ضربه سر توپ را به کنج دروازه فرستاد تا حساب کار در همین ابتدای نیمه دوم مساوی شود.

دقیقه 50: شادی بازیکنان تورینو دیری نپایید و میلان توسط باکا بار دیگر از حریف خودش پیش افتاد. نیاینگ پس از عبور از مدافع حریف توپ را به باکا رساند تا این بازیکن با یک شوت خوب به گوشه دروازه گل دوم خودش و میلان را بثمر برساند.

دقیقه 62: تیم میلان پس از خطای بازیکن تورینو روی بوناونتورا در داخل محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد که باکا آن را به گل تبدیل کرد تا در نخستین بازی فصل هت تریک کند.

دقیقه 66: باکا روی پاس زیبای سوسو پشت مدافعان تورینو با دروازه بان این تیم تک به تک شد اما مهاجم میلان ضربه خوبی نزد و پادلی مانع از باز شدن دروازه اش برای بار چهارم شد.

دقیقه 78: برتولاچی که در دقیقه 73 به بازی آمده بود به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پس از تنها 5 دقیقه حضور در میدان تعویض شد و جای خودش را به پولی داد.

دقیقه 91: باسلی در آخرین دقایق بازی از غفلت خط دفاعی میلان استفاده کرد و پس از عبور از چند بازیکن با یک ضربه زیبای به گوشه سمت چپ دروازه میلان توانست اختلاف را کم کند.

دقیقه 94: تورینو به حملات خودش ادامه داد و از سردرگمی بازیکنان میلان استفاده کرد و در آخرین دقیقه به دلیل خطای پالتا روی بلوتی صاحب یک ضربه پنالتی شد.