ولکات به دنبال پیروزی برابر واتفورد

ولکات به دنبال پیروزی برابر واتفورد

وبسایت رسمی برنامه نود - تئو ولکات معتقد است تیمش برای موفقیت در فصل جاری لیگ جزیره، باید واتفورد را شکست داده و شروعی تازه برای فصل رقم بزند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فورفورتو، پس از شروع ضعیف فصل، ولکات معتقد است حالا تمرکز آرسنال صرفاً به کسب پیروزی برابر واتفورد خواهد بود. این بازیکن که در دیدار برابر لیورپول توانسته بود گل اول بازی را به ثمر برساند، در دیدار برابر قهرمان فصل گذشته، لسترسیتی، همچون دیگر هم‌تیمی‌هایش در گلزنی ناموفق بود. بااین‌حال و در شرایطی که انتقادات از بازی تیم و سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه به اوج رسیده، ولکات معتقد است که این تیم از بازیکنان کافی و مستعد برای موفقیت برخوردار است. او در این زمینه به وب‌سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت:

ما نمی‌خواهیم تیم‌ها در کورس قهرمانی از ما فاصله بگیرند، هرچند که تنها دو بازی از فصل گذشته است. حالا ما بازی‌های مناسبی در پیش رو داریم و باید به نکات مثبت بازی با لستر توجه کنیم. بازی با واتفورد هم سخت خواهد بود چراکه بازی آسانی در لیگ جزیره وجود ندارد. همه تیم‌ها هرسال پیشرفت می‌کنند. ما می‌خواهیم عملکردی مانند دیدار فصل گذشته در خانه واتفورد داشته باشیم و البته تا زمانی که 3 امتیاز را کسب کنیم، سبک بازی اهمیتی نخواهد داشت.

گفتنی است در آخرین دیدار آرسنال در ورزشگاه واتفورد، 3 گل سانچز، ژیرو و رمزی در طی 12 دقیقه، پیروزی 3-0 آرسنال برابر واتفورد را رقم‌زده بود.

کد 1405