عزت اللهی: دو هفته اخیر فقط خدا کنارم بود

عزت اللهی: دو هفته اخیر فقط خدا کنارم بود

به گزارش "ورزش سه"، هافبک ملی پوش فوتبال ایران در رابطه با گلزنی خود در آخرین بازی تیم روستوف، اشتباه خود در دیدار دو هفته پیش برابر زنیت سن پترزبورگ، حضور در اردوی تیم ملی، بازی برابر آژاکس آمستردام و لیگ قهرمانان آسیا با "ورزش سه" به گفتگو نشست.

در نیمه اول کار را یکسره کردیم شکرخدا بازی خوبی انجام دادیم، حریف مان در این دیدار تیمی دونده و جنگنده بود که در بازی قبلی خود موفق به شکست حریفش شده بود. آنها تفاضل گل بهتری نسبت به تیم ما داشتند و در این دیدار آمده بودند تا با ارائه یک بازی بسته از تیم روستوف امتیاز بگیرند اما خداراشکر ما توانستیم در نیمه اول بسیار خوب بازی کنیم و دفاع آنها را باز کنیم و تجمع بازیکنانشان را به هم بریزیم و کار را یکسره و نتیجه لازم را کسب کنیم.

اول آژاکس، بعد ترک گروژنی و در نهایت قطر در هفته پیش رو با تیم آژاکس آمستردام در بازی برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا روبرو خواهیم شد و سه روز بعد از آن نیز در برابر تیم ترک گروژنی قرار می گیریم، تیمی که میلاد محمدی را در اختیار دارد، بعد از آن دیدار و در تاریخ 8 شهریور، ما به تهران می آییم تا در کنار سایر بازیکنان تیم ملی خودمان را آماده اولین بازی مقدماتی جام جهانی در برابر قطر کنیم، امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و حمایت هواداران گام اول خود را محکم برداریم.

بردیف خواهان زیادی دارد قربان بردیف هم یکی از بهترین مربیان روسیه است که تیم های زیادی خواهان او هستند، او گویا صحبت هایی با باشگاه اسپارتاک داشت اما در نهایت توافقات نهایی صورت نگرفت و حضور او در این تیم منتفی شد، من در جریان باقی مسائل نیستم اما چیزی که مسلم است این است که ما در روستوف حضور داریم و خودمان را برای بازی لیگ قهرمانان آماده می کنیم.

همه از بازی روستوف و آژاکس لذت بردند لیگ قهرمانان اروپا میدان بزرگی است، مخصوصا بازی رفت مان در برابر آژاکس دیدار بسیار پرهیجانی بود و همه کسانی که آن بازی را دیدند از تماشای یک بازی سرعتی و درگیرانه بسیار لذت بردند، ما نود دقیقه بسیار حساس را در پیش داریم و امیدوارم به لطف خدا در این بازی پیروز شویم و برای اولین بار به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم و ما هم بتوانیم به عنوان نماینده های ایران بعد از چندسال در این رقابت ها حضور پیدا کنیم.

انتظار آن همه هجمه را نداشتم در دو هفته اخیر و بعد از بازی برابر زنیت سن پترزبورگ، بسیار تحت فشار قرار گرفتم، در آن بازی اتفاقی افتاد که ممکن است برای هر فوتبالیست بزرگی هم اتفاق بیفتد، متاسفانه باید بگویم به خاطر یک اشتباه انتظار آن همه هجمه را نداشتم، فکر می کنم باید به جای تخریب، باید از فوتبالیست های مان حمایت کنیم، مخصوصا ما فوتبالیست های جوان نیاز به حمایت داریم.

دو هفته اخیر فقط خدا را داشتم همه اشتباهاتی که پدید می آید باعث به وجود آمدن تجربه برای ما می شود که بعدها بتوانیم از آنها استفاده کنیم و به موفقیت بیشتری برسیم، در دو هفته اخیر تنها خدا را در کنار خود داشتم، او را شکر می کنم و می گویم عزت و ذلت تنها در دست اوست، از خداوند ممنونم که یک بار دیگر لطفش شامل حال من شد و توانستم با گلزنی در بازی اخیر جواب بسیاری از نامهربانی ها را بدهم.

گلم تقدیم به پدر و خواهرم پدرم و خواهرم دو نفر از بهترین های زندگی من هستند که برای من از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، پس فردا، روز تولد این دو نفر از عزیزان زندگی من است، گلی که به ثمر رساندم را به آنها تقدیم می کنم ، امیدوارم توانسته باشم کادوی با ارزشی به آنها بدهم.