غیبت گوتزه و رویس در دی اف بی پوکال

غیبت گوتزه و رویس در دی اف بی پوکال

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه به نظر می‌رسد مصدومیت مارکو رویس کاملا برطرف نشده است و این موضوع بازگشت او را به میادین به تاخیر انداخته است، زنبورها، ماریو گوتزه را نیز در نبرد پیش روی خود در دی اف بی پوکال در اختیار نخواهند داشت.

به گزارش سایت نود، در حالیکه بروسیا دورتموند باید روز دوشنبه به مصاف آینتراخت ترایر برود، ماریو گوتزه و مارکو رویس قادر به همراهی این تیم نخواهند بود. گوتزه همچنین در دیدار سوپر کاپ آلمان، مقابل بایرن مونیخ هم در ترکیب زنبورها حضور نداشت، هرچند که در دیدار دوستانه مقابل سندهاوس، برای این تیم به میدان رفت. با این حال به دلیل وجود مصدومیت عضلانی که در تمارین گریبانگیر او شده است، به نظر می‌رسد کریستین پولیسیچ جاینشین او خواهد شد. در این رابطه مربی زنبورها، توخل در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد:

ماریو در تمارین از مصدومیت عضلانی جزئی رنج می‌برد و برای جلوگیری از ایجاد مصدومیتی طولانی مدت، بهتر است در دیدار آینده استراحت کند تا در دیدارهای آینده با شرایط بهتری بتواند به ما کمک کند.

از طرف مقابل، مارکو رویس که به دلیل مصدومیت یورو 2016 را از دست داده بود، همچنان باید خارج از میادین باشد، در حالیکه به نظر می‌رسید این هافبک-مهاجم آلمانی اواسط آگوست به تمارین زنبورها اضافه شود، توخل اعلام کرد از انجام هر گونه ریسکی خود داری خواهد کرد. او در کنفرانس مطبوعاتی خود افزود:

ترجیح می‌دهم از هر گونه ریسکی که مربوط به سلامت بازیکنان می‌شود خود داری کنم، بنابراین بهتر است زمانی از رویس استفاده کنیم که مصدومیت او به طور کامل برطرف شده باشد. با این حال بهتر است مدت بیشتری برای بازگشت او به میادین صبر کنیم.

فصل گذشته، توخل بیشتر از رومن بورکی در دروازه زنبورها استفاده کرد، با این حال او ضمن اعلام این موضوع که در دیدارهای جام حذفی از رومن وایدنفلر استفاده خواهد کرد، از اعتماد به نفس بازیکنانش برای حضور قدرتمند در مسابقات این فصل خبر داد:

از تلاش بازیکنانم تمارین بسیار خوشحال هستم، آن‌ها عملکرد خوبی در تمارین داشته‌اند. احساس می‌کنم پیشرفت خوبی داشته‌ایم، با این حال هنوز هم جا برای پیشرفت بیشتر خواهیم داشت. برای قهرمانی در رقابت‌های پیش رو، اعتماد کامل به بازیکنانم دارم.

بروسیا دورتموند باید روز دوشنبه در چارچوب مسابقات دی اف بی پوکال، مقابل آینتراخت ترایر به میدان برود.1899