پیش بازی کیوو - اینتر؛ نخستین آزمون دی بوئر در سری آ

پیش بازی کیوو - اینتر؛ نخستین آزمون دی بوئر در سری آ

وبسایت رسمی برنامه نود - اولین بازی رسمی فرانک دی بوئر هلندی به عنوان سرمربی نراتزوری، روز یکشنبه و از ساعت 23:15 به وقت تهران در مقابل کیوو خواهد بود.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود،ورزشگاه مارک آنتونیو در شهر ورونا میزبان اینترمیلانیست که با سرمربی جدید خود در جست و جوی روزهای خوب گذشته است. الاغ های پرنده در این بازی در حالی به مصاف اینتر می روند که ماسیمو ایراتی قضاوت این بازی را بر عهده دارد و زردپوشان در 6 مصاف گذشته خود در برابر اینتر، تنها یک پیروزی را تجربه کردند و سهم راه راه پوشان میلانی 3 برد بوده است. اینتر فصل گذشته در جایگاه چهارم و کیوو نیز در جایگاه نهم جدول رده بندی سری آ ایتالیا قرار گرفت.

فرانک دی بوئر هلندی که همیشه تیمهای تحت هدایتش به ارائه فوتبال زیبا و هجومی معروف بودند، با انتخاب اینتر به عنوان چالش جدیدش در دنیای مربیگری، همه را غافلگیر کرد. او در حالی نخستین بازی خود را به عنوان سرمربی پشت سر خواهد گذاشت که تیم های سری آ همیشه به ارائه فوتبالی درگیر و تدافعی معروف بوده اند. باید دید اندیشه های او برای هدایت اینتر چیست. اینتر امیدوار است که ضمن حفظ مهره های فصل گذشته اش، با آمدن بازیکنانی مثل کاندروا و اور بانگا، شروع خوبی در فصل جدید فوتبال ایتالیا داشته باشد. در آن سوی میدان، رونالدو ماران 53 ساله، سرمربی کارکشته کیوو، کاملا به جو فوتبال ایتالیا آشناست، او که از سال 2014 سرمربی گری این تیم را بر عهده دارد، پیش از این و از سال 2002 در سری آ مربیگری کرده است؛ هرچند که افتخار درخور توضیحی به دست نیاورده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

اخبار دو تیمو نکات آماری:

* نیکولا ریگونی و آنتونیو فلورس غایبین تیم کیوو هستند و کریستین آنسالدی و آندراولی به علت مصدومیت موریلو به علت اخراج مستقیم در آخرین بازی تیم اینتر نمی توانند نراتزوری را همراهی کنند.

* اینتر در 22 بازی از 24 بازی آخرش با کیوو شکست نخورده است.

*کیوو در 4 بازی آخر خود در سری آ نتوانسته گلزنی کند.

*کبوو در 5 بازی از 7 بازی خانگی اخیر خود گلی دریافت نکرده است.

* اینتر سه بازی آخر خارج از خانه خود در سری آ را واگذار کرده است. در آن سوی میدان کیوو در 8 بازی خانگی اخیر خود شکست نخورده است.

پیش بینی وبسایت هو اسکورد:

1313