رضایت رانیری از عملکرد تیمش برابر آرسنال

رضایت رانیری از عملکرد تیمش برابر آرسنال

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از تساوی بدون گل برابر آرسنال، کلودیو رانیری سرمربی لسترسیتی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرده و شکایتی از داور ندارد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فورفورتو، پس از شکست در دیدار نخست برابر هال سیتی، قهرمان فصل گذشته کماکان به دنبال اولین پیروزی خود است. کلودیو رانیری گفت که مشکلی با عملکرد مارک کلاتنبرگ، داور بازی، که اعتراضات به اعلام دو ضربه پنالتی به سود لستر را نادیده گرفت، ندارد. این مربی ایتالیایی در مورد پنالتی‌های احتمالی تیمش این‌طور می‌گوید:

 من مربی نیستم که بگویم اوه این، یک ضربه پنالتی بود و گریه کنم. از دید من، این موضوع اشکالی ندارد. داور عملکرد خیلی خوبی داشت و برای من تنها زمانی که داور سوت بزند پنالتی صحیح خواهد بود. او سوت نزد، پس پنالتی نبود.

باوجودآنکه تنها در اواخر بازی موقعیت‌های گلزنی برای لستر ایجادشده بود، رانیری از عملکرد تیمش در طول بازی ابراز رضایت کرده است. او ادامه داد:

عملکردی خیلی خوب به همراه نتیجه‌ی خوبی بود. احساس می‌کنم کمی شایستگی بیشتری داشتیم اما خوب بود. آن‌ها مالکیت توپ را حفظ کردند، در طول بازی خطرناک بودند، اما موقعیت خطرناکی نداشتند. ما می‌دانستیم مالکیت کمی خواهیم داشت اما موقعیت‌های زیادی برای کسب پیروزی در این دیدار خلق کردیم. من برای جنگندگی، روحیه و اتحاد تیم خیلی خوشحال هستم.

درحالی‌که نامپالیس مندی پس از یک عملکرد خوب در پست هافبک میانی، به خاطر مصدومیت بازی را ترک کرد، رانیری در مورد وضعیت او این‌طور ادامه داد:

نمی‌دانم (که چقدر مصدومیتش جدی بوده است). ما ابتدا زانوی او را محافظت می‌کنیم. فردا وضعیتش مشخص می‌شود. امیدوارم مصدومیتش جدی نبوده باشد. او ناراحت است و من هم ناراحت هستیم. در حال حاضر ما نمی‌دانیم او به بازی هفته بعد خواهد رسید یا خیر. فردا مشخص خواهد شد.

گفتنی است، قهرمان فصل گذشته لیگ جزیره در دیدار بعدی، شنبه هفته آینده میزبان سوانسی خواهد بود.

1405