دست نشان:مصدومیت عقیل اعتمادی جدید نیست

دست نشان:مصدومیت عقیل اعتمادی جدید نیست

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: برونو بازیکن بدی نیست اما در حال حاضر نمی توانم درباره او نظر بدهم.

نادر دست نشان در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت نفت آبادان اظهار داشت: تمرینات مان را از سه روز قبل از سر گرفته ایم. امروز هم قرار است در یک دیدار دوستانه به مصاف پتروکیان شوشتر برویم. این تیم در لیگ دو حضور دارد و می تواند برای شروع حریف خوبی برای ما باشد. 

وی درباره برگزاری اردو برای نفت آبادان در تعطیلات لیگ خاطرنشان کرد: ما تقاضای برگزاری اردو را کرده ایم اما اگر هم امکان برگزاری اردو فراهم نشد در آبادان یا تهران چند بازی دوستانه انجام می دهیم تا تیم عقب نماند. رقبای ما در این تعطیلات اردوهای خوبی را برگزار کردند. 

سرمربی نفت آبادان در ادامه افزود: 28 روز لیگ تعطیل شده و بالطبع تیم ها به دنبال حفظ آمادگی خود هستند. مدیریت باشگاه در تلاش است تا مشکلات مالی را حل کند. امیدواریم که مسئولان استان هم مانند همیشه نگاه مثبتی داشته باشند تا تلاش های بازیکنان و هواداران هدر نرود.

وی درباره تشدیدشدن مصدومیت عقیل اعتمادی بیان داشت: ابتدا این را باید بگویم که مصدومیت اعتمادی جدید نیست بلکه وقتی به هلند رفت پزشکان به او گفتند به جای شش هفته باید 10 هفته استراحت کند. در حال حاضر هم او استراحت فعال دارد و کنار تیم به صورت سبک تمریناتش را انجام می دهد. به بازی با نفت تهران نخواهد رسید اما بعد از پایان تعطیلات تمرینات پرفشار خودش را آغاز می کند. 

سرمربی نفت آبادان درباره کیفیت برونو، بازیکن جدید این تیم تصریح کرد: بازیکن بدی نیست. نظر قطعی خودم را نمی توانم درباره این بازیکن درحال حاضر بگویم. او باید با تیم هماهنگ شود و در بازی های دوستانه که پرفشار است توانایی و کیفیتش را نشان دهد. درحال حاضر نظری درباره او ندارم.

دست نشان در پایان درباره  جذب مهاجم کلمبیایی گفت: این مهاجم کلمبیایی را از مدت ها پیش زیرنظر داشتیم. مراحل انتقال او تقریبا نهایی شده است و به زودی راهی ایران می شود. درباره سن و سال این بازیکن در حال حاضر اطلاع دقیقی ندارم. اما فیلم هایی که از او دیده ایم نشان مید هد که بازیکن باکیفیتی است. با این حال تا کار او را از نزدیک نبینیم نمی توانیم درباره اش نظر بدهیم.