ونگر: پول خرج کردن به معنی تضمین کیفیت بازیکن نیست

ونگر: پول خرج کردن به معنی تضمین کیفیت بازیکن نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسن ونگر به‌طور طعنه‌آمیزی بابت اینکه راب هولدینگ 55 میلیون پوند هزینه نداشته است عذرخواهی کرده تا شاید به این وسیله انتقادات از وی بابت سیاست‌های نقل و انتقالات کاهش یابد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، درحالی‌که پس از تساوی بدون گل آرسنال در خانه لسترسیتی هواداران تیم لندنی خواهان فعالیت بیشتر در بازار نقل و انتقالات بودند، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی از ونگر خواسته شد تا به این اعتراضات پاسخ دهد. اما ونگر معتقد است هزینه سنگین تضمینی برای به دست آوردن یک بازیکن خوب نیست. او در این زمینه گفت:

نمی‌توانم درک کنم چرا شما فکر می‌کنید من دوست ندارم (هزینه کنم). اگر فردا یک بازیکن 45 میلیون پوندی بخرم آیا به این معنی است که خوب کارکرده‌ام؟ اگر من به حرف شما گوش کنم، عملکردم خوب بوده، چراکه پول خرج کرده‌ام! اما صرف هزینه کردن پول به معنی کیفیت نیست. هزینه کردن و به دست آوردن بازیکنان باکیفیت باهم تفاوت دارند؛ من آمادگی این را دارم که 300 میلیون پوند برای بازیکن مناسب هزینه کنم، اگر بازیکن مناسب را بیابم و درعین‌حال این مبلغ را نیز داشته باشم. ما باشگاهی با 600 عضو هستیم. آن‌ها نیز باید احساس مسئولیت کنند. هواداران به‌شدت تحت تأثیر رسانه‌ها هستند و این بخشی از فوتبال امروز است. ما تلاش می‌کنیم تا تصمیمات درستی اتخاذ کنیم. کل تیم کاری من روی تقویت بازیکنان کار می‌کنند و من تنها نیستم. اگر بازیکنانی پیدا کنیم که بتوانند تیم را تقویت کنند، این کار را خواهیم کرد. خیلی عجیب است که در پایان یک بازی فوتبال، به‌جای صحبت در مورد خود فوتبال، راجع به پول صحبت می‌کنیم. هیچ‌کس از عملکرد راب هولدینگ در این دیدار صحبت نمی‌کند. شما باید خوشحال باشید. او یک انگلیسی 20 ساله است. من عذرخواهی می‌کنم که او 55 میلیون پوند هزینه نداشته است، پس نمی‌توانم بازیکن خوبی باشد.

درحالی‌که آرسنال در ورزشگاه کینگ پاور بر مالکیت توپ تسلط داشته است، ونگر معتقد است تیمش باید بیش از یک امتیاز از این بازی به دست می‌آورده است. او دراین‌باره گفت:

می‌توانستیم امتیاز بیشتری از این بازی بگیریم. در این بازی ما فرصت‌های مناسبی داشتیم و فکر می‌کنم باکیفیت خوبی بازی کردیم. همان‌طور که انتظار می‌رفت آن‌ها بازی خیلی مستقیمی در دستور کارشان بود و ما باید در دفاع بدون اشتباه ظاهر می‌شدیم. دو تیم تا انتها جنگیدند و شما می‌توانستید ذهنیت لستر را که باعث قهرمانی فصل گذشته‌ شد را ببینید.

گفتنی است دو تیم قهرمان و نایب‌قهرمان فصل گذشته، روز شنبه و در ورزشگاه خانگی لستر به‌تساوی بدون گل دست یافتند.

1405