سویا 6-4 اسپانیول، آتش بازی در سانچز پیسخوان

سویا 6-4 اسپانیول، آتش بازی در سانچز پیسخوان

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه خورخه سامپائولی برای نخستین بار تیم خود را در رقابت‌های لالیگا هدایت می‌کرد، در دیداری عجیب این تیم توانست 6 به 4 بر اسپانیول غلبه کند تا نخستین دیدار خود را با بردی پر گل پشت سر بگذارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در حالیکه سامپائولی پس از شکست در سوپر کاپ اسپانیا و سوپر کاپ اروپا، برای نخستین بار تیم تحت هدایتش را در لالیگا روانه زمین کرد و توانست در دیداری جذاب و تماشایی که 10 گل به همراه داشت، حریف خود را با شکست بدرقه کند.

در حالیکه تیم تحت هدایت سامپائولی بازی را هجومی آغاز کرده بود، این اسپانیول بود که در دقیقه 8 این دیدار، با ضربه سر پابلو پیاتی، روی سانتر زیبای لئو باپتیستائو به گل رسید. با این حال یاران سویا دامنه حملات خود را افزایش دادند تا در نهایت در دقیقه 15 روی سانتر مدافع پیش تاخته خود، پابلو سارابیا بازی را به تساوی کشاند. با ادامه حملات سویا، اینبار در دقیقه 22، لوسیانو ویتو که به طور قرضی به سویا ملحق شده است توانست روی ضربه کرنر دروازه اسپانیول را باز کند تا نتیجه مسابقه 2-1 به سود تیم میزبان شود، این برتری تنها 4 دقیقه دوام داشت و هرنان پرز روی پاس پابلو پیاتی توانست بازی را بار دیگر به تساوی بکشاند. در ادامه دیدار در حالی که بازی تا حدی به خشونت کشیده شده بود، ویکتور سانچز در دقیقه 44 توانست با ضربه‌ای قدرتمند از بیرون محوطه جریمه اسپانیول را یکبار دیگر پیش بیاندازد. در حالیکه تیم میزبان نمی‌خواست بازنده به رختکن برود، بار دیگر ویتو توانست از موقعیتی که روی ضربه کرنر به دست آمده بود استفاده کند و بازی را پیش از اتمام وقت‌های تلف شده نیمه اول به تساوی بکشاند تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

سویا نیمه دوم این دیدار را هم هجومی آغاز کرد و نتیجه این حملات را در دقیقه 54 گرفت و فرانکو وازکز توانست از سمت چپ محوطه جریمه بازی را 4-3 به سود تیم میزبان کند. با این حال سویا باز هم به حملات خود ادامه داد تا این بار در دقیقه 66، بن یدر از سمت راست محوطه جریمه، برتری تیمش را به دو گل افزایش دهد. دقیقه 74 سویا یکبار دیگر هم به گل رسید تا برتری خود را به 3 گل افزایش دهد، اما این پایان کار نبود و اسپانیولی که از بدست آوردن تک امتیاز هم نا امید شده بود، با گل جرارد مورنو تنها توانست فاصله دو تیم را کمتر کند تا در نهایت سویای میزبان با نتیجه 6-4 بتواند حریف خود را بدرقه کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

1899