ناچو: پیشنهادات زیادی داشتم ولی انتخابم رئال مادرید بود

ناچو: پیشنهادات زیادی داشتم ولی انتخابم رئال مادرید بود

وبسایت رسمی برنامه نود - اگرچه 5 سال از حضور ناچو فرناندز از رئال مادرید می گذرد و او تقریبا یک نیمکت نشین و آلترناتیو برای بازیکنان تیم اصلی بوده است، اما هچنان در تلاش است تا بتواند جایی در ترکیب رئال برای خودش دست و پا کند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، ناچو با احتساب سابقه اش در تیم آکادمی رئال، 15 سال است که در جمع کهکشانی ها حضور دارد و علی رغم پیشنهاداتی که از باشگاه هایی مثل آ اس رم داشته می گوید:

پیشنهادات زیادی داشتم اما همیشه انتخاب اولم رئال مادرید بوده است. سالیان زیادی از قراردادم با رئال می گذرد و من پیشنهادات خوبی در تابستان داشتم اما نهایتا تصمیم بر این شد که یک فصل دیگر هم اینجا بمانم. در مورد ترک رئال خیلی فکر کردم. پیشنهادات خوبی هم داشتم اما باشگاه مثل خانه من است و نتوانستم اینجا را ترک کنم. خوشبختانه با زیدان صحبت کردم و او به من اعتماد به نفس خیلی خوبی داد. فصل گذشته دقایق بیشتری به میدان رفتم و با پیشرفتی که داشتم نشان دادم که اگر فرصت داشته باشم می توانم خودم را ثابت کنم.

ناچو که با وجود واران، راموس و په په، برای تبدیل شدن به بازیکن فیکس کار سختی پیش رو دارد، افزود:

بازی کردن در کنار آن ها تجربه بسیار مفید و لذت بخشی است و من در طول سالها چیز های زیادی از آن ها یاد گرفتم. تنها مطلبی که می توانم بگویم این است که من هم مثل آن ها مدافع باشگاه رئال هستم و هر موقع فرصت پیش بیاید می توانم برای تیمم ایفای نقش کنم. آن ها بازیکنان اصلی تیم هستند اما من هم اینجا هستم که مبارزه کنم و کار را برای انتخاب ترکیب توسط مربی تیم سخت کنم.

او در خصوص شکوفا شدنش در تیم رئال نیز گفت:

باید از خوزه مورینیو تشکر ویژه ای بکنم چرا که او بود که برای اولین بار به من اعتماد کرد و من به تیم اصلی آمدم. اولین قراردادم را با تیم زمانی بستم که مورینیو به من اعتماد کرد و این فرصت را در اختیارم گذاشت تا پس از 8 سال برای تیم اصلی به میدان بروم. پس من دفاع وسط است اما اگر یک روز مورینیو از من بخواهد که به عنوان وینگر به میدان بروم هم این کار را خواهم کرد.