پیش بازی میلان - تورینو؛ میهایلوویچ در فکر انتقام از روسونری

پیش بازی میلان - تورینو؛ میهایلوویچ در فکر انتقام از روسونری

وبسایت رسمی برنامه نود - میهایلوویچ خیلی زود باید به مصاف تیم سابقش برود.

به گزارش وبسایت نود، میهایلوویچ در هفته اول رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا باید به مصاف تیم سابقش برود. میلان در اولین هفته سری آ، یکشنبه شب در سن سیرو میزبان تورینو است. هر دو تیم مربی جدیدی را روی نیمکت خود می بینند.

در این مسابقه، تنها مصدوم فعلی میلان، لاپادولا است و در سمت مقابل، بناسی و زاپاکاستا به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود. میلان در شش دیدار اخیر خود مقابل تورینو در سری آ شکست ناپذیر بوده است و به دنبال این است تا فصل را با برد آغاز کند و شروعی خوب در فصل جدید لیگ ایتالیا داشته باشد.

میهایلوویچ در تابستان سه بازیکن مهم خود را از دست داده و به نظر می رسد با خروج محتمل ماکسیموویچ آنها به تقویت در خط دفاع نیاز دارند. مونتلا احتمالاً تیمش را در این فصل با سیستم 4-3-3 به زمین می فرستد. او حساب ویژه ای روی بوناونتورا باز کرده است.

فصل گذشته دیدار دو تیم در سن سیرو، 27 فوریه برگزار شد که میلان یک بر صفر تورینو را شکست داد. آنتونلی گلزن روسونری در آن مسابقه بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار، ارقام و اطلاعات مسابقه؛

آث میلان آخرین بار در سال 1985 در خانه به تورینو باخته است.

میلان در شانزده بازی اخیرش مقابل تورینو بازنده نبوده است. نه برد و هفت تساوی. رکورد آنها در تمامی مسابقات مقابل تورینو، هفده مسابقه شکست ناپذیری است.

آخرین بار میلان در نوامبر 2001 به تورینو باخت.

در نه بازی از ده مسابقه اخیر تورینو در سری آ، بیش از 2.5 گل به ثمر رسیده است.

میلان در شش مسابقه از هشت بازی اخیرش مقابل تورینو در خانه، موفق به ثبت کلین شیت شده است.

روسونری در پنج بازی خانگی اخیرش در سری آ، در کسب برد ناکام بوده است.

2021