آ اس رم 4 - 0 اودینزه؛ شروع درخشان شاگردان اسپالتی

آ اس رم 4 - 0 اودینزه؛ شروع درخشان شاگردان اسپالتی

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های رم و اودینزه در هفته اول سری آ، در استادیوم المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، در این دیدار اوچانو اسپالتی تیمش را با ترکیب شزنی، مانولاس، فرمائلن، برونو پرز، امرسون پالمیری، پاردس، ناینگولان، استروتمن، صلاح، الشعراوی، ژکو و جوزپه لاچینی تیم میهمان را با کارنزیس، فلیپه، دانیلو لارانگرا، آنگلا، بادو، ویدمر، آرمرو، فوفانا، دی پل، پنیاراندا، دوان زاپاتا راهی میدان کرده بودند

در نیمه نخست این بازی شاهد دیدار سرد و بی روح میان دو تیم بودیم که جز یک موقعیت نصفه نیمه در اواخر نیمه دوم که رودریگو آن را به هدر داد هیچ صحنه حساسی روی دو دروازه شاهد نبودیم. با شروع نیمه دوم آ اس رم پیش کشید تا سه امتیاز این بازی خانگی را تصاحب کند. نخستین موقعیت این نیمه شوت راجا ناینگولان بود که با اختلاف راهی اوت شد. در دقیقه 54 نیز ضربه ادین ژکو به سمت دروازه را کارنزیس در آغوش کشید. سر انجام در دقیقه 65 دیگو پروتی روی یک ضربه پنالتی تیم میزبان را پیش انداخت.

در ادامه یاران اودینزه برای جبران پیش کشیدند و روی یکی دو ضربه کرنر هم خطرساز شدند اما نتوانستند به نتیجه برسند. رم نیز روی ضد حملات زهردار عمل می کرد. سر انجام روی حرکت تند و تیز محمد صلاح روی یکی از همین ضد حملات پنالتی بعدی هم برای جالوروسی به دست آمد و باز هم پروتی موفق شد دروازه را باز کند و اختلاف را به دو گل برساند. پس از این پنالتی طوفان رم آغاز شد. محمد صلاح و ادین ژکو در دقایق 83 و 84 دوبار دیگر گلزنی کردند تا یک شب درخشان برای رمی ها رقم بخورد.

1313