برنلی 2-0 لیورپول؛ شوک به قرمز‌ها در تارف مور

برنلی 2-0 لیورپول؛ شوک به قرمز‌ها در تارف مور

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول که هفته گذشته به یک پیروزی پرگل در خانه آرسنال دست یافته بود در روزی که عملکرد خوبی از خودش نشان نداد با دو گل در خانه برنلی مغلوب شد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های برنلی و لیورپول از ساعت 18:30 در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه تارف مور به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس نیمه اول

دقیقه 2: تیم میزبان در همان ابتدای کار روی شوت تماشایی سم وکس از پشت محوطه توانست دروازه لیورپول را باز کند.

دقیقه 13: لیورپول رفته رفته خودش را در زمین پیدا کرد و می توانست توسط کوتینیو که هفته گذشته مقابل آرسنال دو گل بثمر رساند بازی را به تساوی بکشاند اما شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37: در حالی که بازیکنان لیورپول دور محوطه جریمه برنلی خیمه زده بودند، برنلی روی یک ضد حمله به سمت دروازه لیورپول یورش برد و آندره گری روی پاس خوب دفور توانست گل دوم برنلی را به ثمر برساند.

دقیقه 41: لیورپول در لحظات پایانی نیمه نخست فشار خودش را بیشتر کرد و در دقیقه 41 می توانست توسط کوتینیو که با پاس لالانا پا به تو شده بود به گل برسد اما ضربه ضعیف این بازیکن برزیلی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

لحظات حساس نیمه دوم

دقیقه 53: لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و با تعداد نفرات زیاد به سمت دروازه حریف حمله کرد اما بازیکنان این تیم توان عبور از خط دفاعی مستحکم برنلی را نداشتند.

دقیقه 65: کلوپ تصمیم گرفت اوریگی را به جای استوریج که عملکرد خوبی در این بازی نداشت به بازی آورد تا خط حمله تیمش جان تازه ای بگیرد.

دقیقه 80: گروجیچ، خرید جدید لیورپول که در دقیقه 78 به جای لالانا به بازی آمد می توانست با یک شوت خوب دروازه برنلی را باز کند اما دروازه بان این تیم با یک عکس العمل زیبا ضربه این بازیکن را به کرنر فرستاد.

دقیقه 86: کوتینیو بار دیگر در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد و بنظر می رسید شوتش به داخل دروازه خواهد رفت اما مدافع برنلی خودش را به جلوی توپ پرتاب کرد تا نتیجه بازی تغییر نکند.