واتفورد 1-2 چلسی؛ بازگشت رؤیایی آبی های لندن

واتفورد 1-2 چلسی؛ بازگشت رؤیایی آبی های لندن

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم چلسی در دومین هفته رقابت های لیگ برتر انگلستان در خانه واتفورد بازگشتی رؤیایی رقم زد و بازی باخته را با بردی دیگر عوض کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم چلسی تحت هدایت کونته در ورزشگاه ویکریج رود مقابل تیم والتر ماتزاری قرار گرفت که رابطه خوبی با سرمربی ایتالیایی ندارد، و در نهایت بازی 1-0 باخته را به برد 2-1 تبدیل کرد تا شیر های لندن هم در جمع مدعیان 6 امتیازی قهرمانی به کار خود ادامه دهند.

دقیقه '55 (1-0)(اتین کاپو): ارسال گیدیورا از سمت راست در تیر دوم در حالی به کاپو رسید که هیچ بازیکن چلسی او را یارگیری نکرده بود و او با آزادی کامل پس از کنترل توپ با ضربه روی پای چپ محکم توپ را به زیر طاق دروازه کورتوا فرستاد.

دقیقه '80 (1-1)(میچی باتشوایی): در حالیکه در دقایق بعد از گل توپ و میدان در اختیار تیم میهمان بود، اما خطر آنچنانی روی دروازه ها شکل نمی گرفت تا اینکه ضربه آزار با دفع ناقص و اشتباه گومز مقابل پای باتشوایی قرار گرفت تا او به راحتی دروازه خالی را باز کند.

دقیقه '85: با ورود باتشوایی به میدان خط حمله چلسی جان تازه ای به خود گرفته بود و این بار روی ارسال زمینی این مهاجم بلژیکی، در دهانه دروازه ایوانوویچ فرصت گلزنی داشت اما مدافعان و دروازه بان واتفورد اجازه این کار را به او ندادند.

دقیقه '88 (1-2)(دیگو کوستا): باز هم چلسی بازگشتی رؤیایی در دقایق پایانی رقم زد؛ روی یک ضد حمله تند و تیز با پاس فابرگاس از زمین خودی، کوستا پشت مدافعان حریف فرار کرد و در موقعیت تک به تک با یک بغل پای استادانه توپ را از زیر دستان گومز وارد دروازه کرد.

دقیقه '3+90: در شلوغی محوطه واتفورد، باتشوایی توپ را از مقابل هم تیمی خود موزس گرفت و شوتی محکم با پای چپ روانه دروازه کرد که با بدشانسی توپ به تیر افقی برخورد کرد و به زمین برگشت.

ترکیب دو تیم و آمار بازی