مهابادی:با این وضع فساد در فوتبال به وجود می آید

مهابادی:با این وضع فساد در فوتبال به وجود می آید

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: فدراسیون باید جلساتی با حضور خبرگان فوتبال و مربیان تیم های لیگ یکی تشکیل دهد و در خصوص آئین نامه مسابقات تجدید نظر کند.

داود مهابادی در گفت و گو با کاپ،درباره دیدار تیمش مقابل پارس جم اظهار داشت: من خودم انتظارم از تیم خودم و همینطور از تیم پارس جم بیشتر بود و فکر می کردم بازی بهتری را شاهد باشیم. اما متاسفانه دروازه بان های دو تیم بیکار بودند و این نشان می داد که تیم ها نتوانستند موقعیت های خوبی روی دروازه هم خلق کنند.

سرمربی تیم آلومینیوم خاطر نشان ساخت: با توجه به نوع بازی تیم حریف، واقعا نمی شد بهتر از این هم بازی کرد. چرا که تمرکز تیم پارس جم روی کارهای دفاعی بسیار زیاد بود.ما لااقل یک مهاجم ششدانگ و گل زن می خواهیم تا شراط تیم مان را در فاز تهاجمی ارتقا بخشیم و در بازی هایی که داریم بیشتر موقعیت سازی کنیم.

مهابادی در خصوص نحوه صعود و سقوط تیم ها از لیگ برتر به لیگ یک و بالعکس گفت: به نظرم این منصفانه نیست که سه تیم از لیگ یک به لیگ دو سقوط کنند و تنها دو تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود کنند. فدراسیون باید جلساتی با حضور خبرگان فوتبال و مربیان تیم های لیگ یکی تشکیل دهد و در خصوص آئین نامه مسابقات تجدید نظر کند. حتی سقوط دو تیم از لیگ برتر به لیگ یک از حساسیت در پایین جدول را از بین می برد و بسیاری از تیم ها در هفته های پایانی تکلیف شان معلوم می شود و این موضوع حتی می تواند منجر به تروویج فساد در لیگ برتر و لیگ یک هم بشود.