استوک سیتی 1-4 منچسترسیتی؛ خط و نشان شاگردان پپ برای رقبا

استوک سیتی 1-4 منچسترسیتی؛ خط و نشان شاگردان پپ برای رقبا

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی با درخشش ستاره آرژانتینی خودش توانست به یک پیروزی خارج از خانه شیرین دست یابد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های استوک سیتی و منچسترسیتی از ساعت 16 در هفته دوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس نیمه اول

دقیقه 7: آگوئرو روی یک حرکت فردی در موقعیت مناسبی قرار گرفت اما سانتر او به استرلینگ نرسید تا این موقعیت برای تیم گواردیولا از دست برود.

دقیقه 26: داور خطای شاوکراس روی اوتامندی هنگام ارسال ضربه کرنر را اعلام کرد تا من سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شود. آگوئرو این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا سیتی از حریف خودش پیش بیفتد.

دقیقه 28: سیتی روی یک حرکت خوب تیمی صاحب موقعیت مناسبی شد اما دروازه بان استوک ضربه آگوئرو را به کرنر فرستاد.

دقیقه 36: دی بروین که در این بازی چند بار خطرناک ظاهر شده بود یک سانتر زیبا به روی دروازه ارسال کرد که آگوئرو با ضربه سر موفق شد دروازه استوک را برای بار دوم باز کند.

دقیقه 38: استوک پس از گل دوم سراپا حمله شد و توسط شوت محکم بردسلی دروازه سیتی را تهدید کرد اما کابایرو با یک عکس العمل خوب مانع از باز شدن دروازه اش شد.

لحظات حساس نیمه دوم

دقیقه 49: این بار نوبت استوک بود که به دلی خطای استرلینگ روی شاوکراس هنگام ارسال ضربه کرنر صاحب یک ضربه پنالتی شود. بویان این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا استوک به بازی برگردد.

دقیقه 59: استوک که از این گل روحیه گرفته بود به بازی خوب خودش ادامه داد و روی ضد حملات خطرناک ظاهر شد اما بازیکنان این تیم در ارسال پاس آخر بی دقت بودند.

دقیقه 68: سیتی هم در چند صحنه روی ضد حملات خطرناک کار کرد. استرلینگ در دقیقه 68 روی پاس خوب فرناندینیو صاحب موقعیت خوبی شد اما بردسلی مانع از تک به تک شدن وینگر سیتی با دروازه تیمش شد.

دقیقه 80: بازیکنان استوک اعتقاد داشتند والترز با خطای استرلینگ در محوطه جریمه متوقف شده و باید صاحب ضربه پنالتی شوند اما داور چنین اعتقادی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 86: ایهه ناچو که سه دقیقه پیش به جای آگوئرو به بازی آمده بود با یک حرکت خوب فردی وارد محوطه جریمه استوک شد و با یک سانتر زمینی توپ را به نولیتو در دهانه دروازه رساند تا این بازیکن اسپانیایی نخستین گل خودش برا سیتی را بثمر برساند.

دقیقه 95: سیتی در آخرین لحظات بازی روی یک ضد حمله سریع با سه بازیکن به سمت دروازه استوک یورش برد که نولیتو بار دیگر توانست دروازه خالی را روی پاس استرلینگ باز کند.