اعتمادی:مصدومیتم تشدید شد؛هفته نهم برمی گردم

اعتمادی:مصدومیتم تشدید شد؛هفته نهم برمی گردم

دروازه بان صنعت نفت آبادان گفت: مصدومیتم تشدید شده است و فکر می کنم از هفته نهم بتوانم برای نفت به میدان بروم.

عقیل اعتمادی در گفت وگو با کاپ، درباره تشدید مصدومیتش اظهار داشت: متاسفانه درمان مصدومیتم آنطور که انتظار داشتم پیش نرفت و طولانی تر از آن چیزی شد که تصورش را می کردم. من از تعطیلات لیگ استفاده کردم و به هلند رفتم تا از آخرین وضعیت مصدومیتم اطلاع پیدا کنم. فیزیوتراپی انجام دادم و بعد MRI  گرفتند و مشخص شد که اوضاع کمی بدتر شده است و باید چند هفته دیگر استراحت کنم.

وی افزود: مصدومیت من از ناحیه کشاله بود و حالا تاندون پایم هنوز ترمیم نشده است و جوش نخورده است. باید بعد از 6 هفته برمی گشتم اما الان زمان دقیق برگشتم معلوم نیست اما فکر می کنم بعد از تعطیلی بعدی لیگ که به وجود بیاید و از هفته نهم می توانم بازی کنم. دیگر نمی خواهم در این برهه به هلند برگردم و مداوایم را در همین جا ادامه می دهم. می خواهم کنار تیم و بچه ها باشم و علاقه ای ندارم که از تیم دور باشم. صبح ها وزنه می زنم و شب ها با مربی دروازه بان تیم اختصاصی کار می کنم. 

دروازه بان صنعت نفت آبادان درباره رابطه صمیمانه اش با بازیکنان این تیم بیان داشت: رابطه من با بچه ها بسیار خوب است. ما نتیجه فوق العاده ای هم گرفتم که هیچ کس فکرش را نمی کرد انشاالله در ادامه هم می توانیم این روند خوب را ادامه دهیم. مهم نیست چه کسی بازی کند مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. خداراشکر مردم هم با توجه به فیلم هایی که از بازی من دیده اند رابطه خوبی برقرار کرده اند و من آنها را بسیار دوست دارم. امیدوارم بتوانم در ادامه با بازی هایی که انجام می دهم آنها را خوشحال کنم.مردم ایران و طرفداران نفت آبادان بسیار هوای من را دارند و این حس بسیار خوبی است.

وی درباره عملکرد خوب حسن هوری در درون دروازه نفت آبادان عنوان کرد: حسن در درون دروازه بسیار خوب کار کرده است و تاکنون سه کلین شیت داشته است. انشاالله به همین گونه بتواند ادامه دهد و تیم ما هم نتیجه لازم را کسب کند.

اعتمادی در پایان در پاسخ به این سوال که رقابت های المپیک را دنبال می کند یا خیر، گفت: من تلویزیون ایران را نمی بینم و اخبار را از طریق رسانه های هلندی دنبال می کنم البته از نتایج بچه های ایرانی خبر دارم و افتخار می کنم که آنها مدال آوری می کنند. هلند هم هم اکنون در رده دهم جدول توزیع مدال هاست. آنها عملکردشان مثل همیشه نبوده است و در رشته هایی مثل ژیمناستیک و شنا کسانی که انتظار داشتند که مدال طلا بگیرند با بدشانسی روبه رو شدند اما هنوز به یکی، دو روز باقیمانده امیدوار هستند.