آنفیلد آماده بازگشت سرخ ها؛ لیورپول در خانه بازسازی شده را به مصاف مدافع عنوان قهرمانی می رود

آنفیلد آماده بازگشت سرخ ها؛ لیورپول در خانه بازسازی شده را به مصاف مدافع عنوان قهرمانی می رود

وبسایت رسمی برنامه نود - عملیات توسعه و بازسازی ورزشگاه اختصاصی لیورپول تا دو هفته دیگر به پایان رسیده و قرمزها اولین بازی خانگی رسمی خود را در روز 10 سپتامبر مقابل لستر سیتی برگزار خواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود، جایگاه جدید ورزشگاه آنفیلد دارای ظرفیت 18700 نفر تماشاگر است و در روز 10 سپتامبر افتتاح می شود. به نقل از Liverpool echo، با توجه به بازسازی ورزشگاه قدیمی آنفیلد، سه بازی نخست لیورپول با درخواست این باشگاه در خارج از خانه برگزار خواهد شد. همچنین قرمزها در دور نخست جام اتحادیه موسوم به EFL نیز به مصاف برتون آلبیون در زمین حریف می روند اما با تکمیل عملیات نوسازی و توسعه ورزشگاه آنفیلد، اولین مسابقه خانگی رسمی قرمزها حدود دو هفته دیگر برگزار می شود. هواداران مشتاق و پر شور لیورپول بی صبرانه منتظر هستند تا اولین بازی خانگی تیم محبوب خود را مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر تماشا کنند.

گفتنی است که ظرفیت جدید ورزشگاه آنفیلد به 54167 نفر رسیده و در صورت فروش کلیه بلیت ها، رکورد بیشترین تعداد تماشاگر در آنفیلد طی 3 دهه اخیر شکسته خواهد شد. در می 1977 و در تساوی بدون گل لیورپول مقابل وستهم یونایتد، رکورد بیشترین تماشاگر حاضر در این ورزشگاه با 55675 نفر ثبت گردید. برای سنجش ایمنی سازه ای جایگاه جدید آنفیلد، دو مسابقه آزمایشی در دستور کار قرار دارد. عملیات توسعه ورزشگاه خانگی قرمزها پس از سال های برنامه ریزی و مباحثه، از دسامبر 2014 به مرحله اجرا در آمد.

4464