انتقاد شقیری از برخورد گواردیولا با نیمکت‌نشینان

انتقاد شقیری از برخورد گواردیولا با نیمکت‌نشینان

به گزارش "ورزش سه"،‌ گواردیولا به خاطر رفتارش با جو هارت، گلر منچسترسیتی و نیمکت نشین کردن او مورد  انتقاد قرار گرفته است و گفته می‌شود که او بدون هیچ گونه توضیحی به هارت در این رابطه، دو بازی او را روی نیمکت نشانده است. شقیری که تحت هدایت گواردیولا در بایرن مدت کوتاهی بازی کرد و سپس از این تیم جدا شد، به انتقاد از سرمربی اسپانیایی پرداخت.

او گفت:" گواردیولا از نظر اتفاقاتی که در زمین رخ می‌دهد مربی خیلی خوبی است ولی ارتباط او با من خیلی خوب نبود. او خیلی با بازیکنانی که روی نیمکت می‌نشاند صحبت نمی‌کند. دلیلی برای بازیکنان نمی‌آورد. البته که شاید گاهی برای بازیکنان قبول این موضوع سخت باشد مخصوصا وقتی که شما سخت تلاش می‌کنید و خوب تمرین می‌کنید. مخصوصا وقتی او با مطبوعات مصاحبه می‌کند و راجع به شما می‌گوید‌« او بازیکن خوبی است، او بهترین بازیکن ماست». من نیمکت نشین شدن هارت را دیدم. نمی‌دانم مشکل کجاست ولی در هر باشگاهی مشکلات جدیدی به وجود خواهد آمد. مربیان جدید و کادر فنی جدید می‌خواهند با بازیکنان جدید کار کنند. شاید این بازیکنان را دوست ندارند. این اتفاقی است که در تمام باشگاه ها رخ می‌دهد. به منچستریونایتد و شواین اشتایگر نگاه کنید."

در پایان ما در بایرن جام بردیم و امیدوارم در منچسترسیتی هم همین روند را تکرار کند ولی اینجا لیگی متفاوت است و تیمی متفاوت در اختیار اوست و این سخت ترین سال فوتبال او خواهد بود. مقابل ساندرلند دیدید که چقدر کار برای تیمش سخت شده بود. این لیگ دیوانه وار تر از همیشه پیگیری می‌شود. بهترین مربیان و بهترین بازیکنان اینجا هستند. فوق‌العاده است. لیگ بسیار سختی است و باید ببینیم چه خواهد شد."